středa 8. srpna 2012

CESTOU NECESTOU...

...nebo do školky, školy... 

Ruksáček je pro mou nejmladší sestru.
Oslaví krásné kulaté narozeniny řekněme středněvěkové :o) 
Je vášnivou turistkou a baťůžek se přímo nabízel.
 A ať jí to šlapání světem jde zvesela, zvolila jsem hóóódně veselé barvičky.


Použila jsem klasické jednobarevné čtvrtky a s potiskem. 
Pokud se do toho pustíte, určitě vyberte s vyšší gramáží nebo hodně podlepte zejména dno. 
Boční harmonika je spojena stužkou.
 Lépe boky přilepit gelovkou.
Jsou hodně namáhané.
Jinak jsem vše lepila oboustrannou lepící páskou. 
Oblíbená značka "Milan".







Nápad nebyl můj, nechala jsem se inspirovat z netu a upravila dle vlastních představ. :o)

Děkuji za návštěvu, ráda Vás opět uvítám.
SARRA

1 komentář:

  1. Mooooc pěkný ruksáček. MILANa také používám,protože je acid free, ale jen na lepení fotek. Ten nápad použít jako aktovku si musím někam napsat. Příští rok jde vnučka i vnuk do školy, tak jim udělám přáníčka.

    OdpovědětVymazat