pondělí 20. srpna 2012

ODSKOČENÍ OD PAPÍRU

Koukněte na něho, krasavec, což? 
Nevím zda je to pán či paní, ale v každém případě je to Tesařík pižmový.
Jméno napovídá, proč si ho vysloužil. 
Nicméně jsem nic necítila. 
A to mám čich, že bych mohla sloužit u celníků místo čmuchacích psů - to říká manžel :o))))


Zavítal minulý týden na naší zahradu a zalíbilo se mu na katalpě. Občas zalétnul do sedmikrásek.
 Překvapivé, protože dle chytřejších lidí přes brouky má rád vrby jívy.


Tady mi daroval jeden pohled zpředu :o).



 Tááááák, pěkně dokolečka.



Vídala jsem u nás asi týden. 
V podobě brouka žije pouze několik týdnů. Jak nespravedlivé.
V posteli bych ho tedy nechtěla, ale na zahradě ať si užívá.

Občas k nám zavítá i největší z našich vážek, šídlo královské. To jsem ještě nestačila foťákem ulovit. Třeba někdy příště...

Z entomologické minizoo 
SARRA

Žádné komentáře:

Okomentovat