úterý 14. srpna 2012

SOVIČKA, KAM  SE JEN PODÍVÁŠ

...sovičky jsou oblíbeným tématem, když si prohlížím blogy papírových kolegyněk ze světa. 
Razítko se snad u nás dalo sehnat, jen šablony na výřezy ne. Zajásala jsem na květnovém semináři DAVONY, kde prozradili něco z chystaných novinek. 
Krásné šablony XL zvířátek od firmy Sizzlits....sovičky, pejsci, liška...
Bedlivě jsem sledovala novinky a jsem šťastnou majitelkou sovičky a pejska. 
Všechny fanynky papírového tvoření chápou mou dětinskou radost.

Nejdříve jsem zkusila sovičky, pejsek na svou premiéru ještě čeká. Vytvořila jsem dva typy přáníček a také vyzdobila dceři mimialbum. Budu pokračovat i u synečků, ale vše má svůj čas.

Tak a teď ukázka prvních přáníček:




 Přáníčku nesmí chybět obálka. 
Proužkovaná je spíše holčičí. Ale na kluky jsem také nezapomněla.






Jak budu mít chvilku, přidám další sérii.
Krásný letní den.
SARRA


Žádné komentáře:

Okomentovat