čtvrtek 23. srpna 2012

VÁNOČNÍ PYRAMIDKY

Za okny 30 stupňů a mnohdy ještě více a já jdu na Vás s rolničkami.  Jak se říká - štěstí přeje připraveným.
 Řekla bych až předpřipraveným.
 Před Vánoci se nakupí stres a tomu se snažím už několik let uniknout. 
Uklízím průběžně jako každá z nás.
 Dárky nakupuji během roku a na Advent nechávám jen maličkosti a dárky potravinové...domácí marmeládky, likéry apod. 
Cukroví peču od konce listopadu a pak se už jen snažím nasát vůni Vánoc a užít si je v klidu s rodinou.


Už párkrát jsem chtěla vyzkoušet krabičkové pyramidy. 
No a Vánoce mi přišly jako skvělá příležitost.
 Vznikly tak  tři páry ledových pyramidek s vločkami.
 Díky jim byla výroba v těch teplech osvěžující. 
Co vše zmůže psychika :o)))




Razítka jsem využila od Lucy65.
Vytváří kouzelná razítka a je s nimi radost pracovat.
Snad jsem Vás trochu ochladila v těchto horkých dnech. Příště si od Vánoc odskočím ke zvířátkům.
Přeji krásný víkend.
SARRA 


1 komentář:

  1. Koukám, že už žiješ Vánocemi. Ale máš pravdu, příprava musí být časná, jinak je to stresující období. Moc pěkně jsi si vyhrála.

    OdpovědětVymazat