sobota 1. září 2012

KNOFLÍKOVÁ SVATEBNÍ


...na chvíli jsem opustila papír a pohrála si s knoflíky. 
Svět knoflíků je úžasný a snadno mu podléhám. 
Asi před rokem jsem vyrobila svou první knoflíkovou kytici pro kamarádku. 
Nápad jsem objevila u kolegyň bloggerek z USA. 
Byla jsem naprosto nadšená a musela vyzkoušet. 
Hned, hned, hned!!!!!

Umístila jsem fotky na net a nečekaně přišla první zakázka. 
Byla jsem trochu roztřesená, zda budu dost profesionální. 
nevěsta byla naprosto jedinečná. 
Měla svou představu, materiál dodala sama a pak jsme společně prostřednictvím mailu vytvářely krok za krokem netradiční svatební kytici.
 Myslím, že dopadla báječně.

Jak vidíte milé budoucí nevěsty, svatba není jen o bílé. :o) Krásná duhová nevěsta.







Tímto mladé paní Noře děkuji za zaslání snímků a možnosti jejich zveřejnění.

A teď pár snímků ode mne.



A takhle nějak to všechno začalo.




Vzala jsem to dnes od konce. 
Ale jak se říká, konec dobrý, všechno dobré.

Těším se na další knoflíkovou kytici a věřím, že u našich nevěst přijdou do obliby.
Zatím chystám papírovou svatební kolekci. 
Ještě nějaký čas vyčkejte, ale budu se snažit, aby byla co nejdříve. 

Krásné sobotní odpoledne.
SARRA



3 komentáře:

  1. Úžasné Šári :) ... víš, že knoflíčkům podléhám i já ;) ....... a nevěsta je báječná, jiná, originální!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Haničko zlatíčko, moc děkuji.Hřeje mne to u srdce. Momentálně se zmítám mezi baby a svatebním tvořením. :o)

    OdpovědětVymazat
  3. WOW. Už jsem nějakou tvoji kytici viděla a moc se mi líbila. Myslím, že to dokonce byla tahle svatební. Nějak jsem si to nedovedla představit. Ale vidím jak to nevěstě (i ostatním) sluší, jak to ladí dohromady. I já, starý konzervativec musím říct, PARÁDA, SUPER.

    OdpovědětVymazat