čtvrtek 27. září 2012

MOTÝLÍ TŘEPOTÁNÍ


...pomalu to tu vypadá jako u cukráře.:o).
 Na nějaký čas je tento dortík poslední. 
Přišla mi pod ruku tapeta s plastickým vzorem.
Už sem zřejmě docela posedlá, ale hned jsem viděla celou svatební soupravu. 
Pro začátek jsem zkusila právě dortík.
 Může být jak svatební tak jen z lásky. 
Záleží na dárci nebo dárkyni.



Malinko se tapeta kroutila (ze zvyku), ale nakonec to šlo. 
Musela jsem ji podlepit čtvrtkou pro větší pevnost krabičky.


Motýly má rád snad každý. 
Křehká krása, která se jen mihne a s létem pomíjí. 
Tihle sice nejsou věční, ale vydrží déle. 
Také by se jim špatně létalo, perličky něco váží :o)


A jeden pohled zblízka.
 Připravila jsem nápisy dva - " Miluji Tě" a " Pro mlsný jazýček".
To kdyby krabička posloužila třeba na čokoládové bonbóny.
 A nezapomeňte, i pánové rádi mlsají.
Barva je kombinace bílé a krémové s glitry, perličky jsou sněhobílé.

Tak a příště ve svatebním, ale bez dortíků.
SARRA


Žádné komentáře:

Okomentovat