čtvrtek 27. září 2012

SLZY ŠTĚSTÍ, RADOSTI, DOJETÍ


...slzy nevěsty, maminek, babiček, kamarádek...slzy svatební. Doufám, že teď nediskriminuji pány. 
Ti přece slzy tají, ale pláčou také. :o)
To se pak hodí mít při ruce kapesníček a k tomu elegantně zabalený. Stačí je připravit na židle v obřadní místnosti nebo do košíčku u vstupu.


Použila jsem krásný hladký perleťový karton. 
Je vyšší gramáže a není třeba ho přelepovat. 
Tedy, pokud to není záměr. 
Co se týče písma jsem nevzdělanec a sama sebe učím jak pracovat s fonty a jak kam umístit text.
 Někdy je to fuška. 
Počítačoví mágové mají úsměv na rtu. 
Nicméně já se učím omyl  a pokus po nocích.
 Na vlastních chybách se člověk nejlépe naučí .o)
Nějaký kurz bych přece jen uvítala.



Ani tentokrát jsem se neobešla bez stužky. 
Oblíbená šifonová vede.

A ještě jedna varianta.
Proč si nevybrat, když je z čeho.



Tentokrát bez mašličky, ale s květinovým potiskem,zdobení kamínkem.


 Můžeme štěstím plakat, kolik nám slzy stačí. 
Také mne to čeká a hned třikrát .o)


Krásný prodloužený víkend.
SARRA


Žádné komentáře:

Okomentovat