pondělí 10. září 2012

SVATEBNÍ ZVONY.....

Svatební kytice už dnes nejsou jen z živých květů. Do obliby přicházejí umělé vazby, kytice z broží, knoflíků, plsti..... Co takhle kytice papírová. Z výseků papírových kytiček se dají vytvořit něžné 3D květy. Připevnila jsem je na drátek, začistila krepovou páskou, dolepila perličky a lístky. Nakonec bylo třeba kytičku zpevnit, pomohla gelová pistole. Závěrečné zdobení obstarala šifonová stužka tón v tónu. Málem bych zapomněla, volila jsem krémovou barvu, výborně ladí se všemi ostatními.


 

 

Kytička je lehounká a nevadne :o) Po obřadu může sloužit k dekoraci vázaná nebo jednotlivé květy. Není také tak finančně náročná. Samozřejmě, že záleží na velikosti, typu papíru a zdobení.

Aby byl ženich rovněž fešák a bylo z dálky vidět, kdo je jeho vyvolená, připravila jsem korsáž.


Nezapomněla jsem ani na rodiče a svědky.


A co ostatní svatebčané?


A něco malého k dekoraci stolu.


Drůžičky a dekorace musí ještě chvíli počkat. Ale věřím, že se dočkají :o)))
Hezký večer, Sára




2 komentáře:

  1. Kam, prosím tě, chodíš na ty nápady? Super!!! A na nikoho jsi nezapomněla!

    OdpovědětVymazat
  2. Něco je net inspirace, něco moje. A víš jak to je, hned to musíme zkusit :o)

    OdpovědětVymazat