pátek 19. října 2012

ANDĚLÉ MU PŘIŠLI HRÁT...


Venku poletuje listí, mlhy leží čím dál déle a častěji a v pavučinách se třpytí ledové korálky.

Muškáty jsem vyměnila za proutěné truhlíky s vřesem a brusinkami. Přece jen se k dýním hodí lépe :o).
 A zima, k nám do Podkrkonoší, přicházívá dříve.
Jakmile se setmí, zapaluji svíčky, mám ráda to jejich teplé mihotavé světélko. 
Vánoční tvorba jde pak snadněji. 
I když musím říci, u krabičky jsem se trochu zapotila, než jsem vychytala jak na to. 
Uvidíte sami, že  to bylo docela "fuška".

Tentokrát jsem objevila krásná vánočně zimní razítka od STAMPENDOUS. Vyzkoušela jsem nejprve " Andílky s Ježíškem v jesličkách". 
No nejsou úžasní? 
V záloze mám ještě " Sněhuláčky". 
Obojí jsem zakoupila u PRETTY PAPERS.

Nejprve jsem se pokusila o vánoční přání. 
A musím říct, že mne to tak nadchlo, že jsem vyrobila hned čtyři.

Klasické:
Andělé a hvězdy patří k sobě. 
Vyřezala jsem je ze žlutozlatého perleťového kartonu a polepila zlatými kovovými. 
Použila jako 3D efekt. 
Poprvé jsem také zkusila šití cik cak na stroji a zalíbilo se mi, takže budu používat častěji.


 S textem mi pomohla tiskárna a jedna stará česká koleda.
"Na hoře i na dolině každý radost cítí,
zrodilo se Jezulátko, hvězdička mu svítí."


Jednoduchá karta:
Přání nemusí být vždy jen rozevírací. 
Tyto karty často vídám u kolegyň na netu. 
Ráda jsem vyzkoušela.



Kulaté přání:
Tohle přáníčko si může obdarovaný i zavěsit.
 Stále Vás mu bude připomínat. 
Co všechno se vejde na tak malý kousek.



Přání, visačka:
A ještě jedno, které se dá využít jako visačka k dárků. 
Hodně jsem pracovala s 3D efektem. 
Hned vše vypadá lépe.


Krabička:
To nejtěžší nakonec a nejpracnější nakonec. 
Začala jsem víkem, těšila jsem se na zdobení. 
Když budu mít víko, tak už to nevzdám :o))) 
Nakonec spodní krabička vyšla až na podruhé, ale zase mám jednu do zásoby. 
 Třeba zrovna na sněhuláčkovou. 
Když se na to přijde, není to nakonec tak těžké, jen to chce víc času. 
Krabičku je třeba hodně zpevnit a tak jsem lepila a lepila. 
A myslím, že se povedlo. 
Mám z ní velkou radost. 
Snad pohled potěší i Vás.





Krásné tvoření a krásnou dobrou noc. 
SARRA

2 komentáře:

  1. Sáry, krásné andilkovské tvoření.
    Já právě makám na andílcích z překližky. :-)
    Určitě zase nakouknu. Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. Vaše tvořeníčko je tááák krásné, nestačím žasnout. Precizní, nápadité. Moc se mi líbí. Miluju andílky, sloníky, všelijaké krabičky...Ta vaše hvězdicová je DOKONALÁ. Neměla bych tolik trpělivosti. Krásné dny a hodně úspěchů. Hanka

    OdpovědětVymazat