pondělí 1. října 2012

BABY ŽIRAFKOVÁ KOLEKCE


...začnu vždy něčím větším a pak přidávám další a další, až vznikne dárková kolekce.
Baby body jsou tak příhodná k papírovému tvoření s dětskou tématikou. Ještě to správné mimi zvířátko a jde se na to.
Volila jsem trio meruňková, světle modrá a fialková.



Krabička je celá rozkládací a tento tvar jsem již použila u vánočních stromečků. 
Vlastně ji lze použít  jakémukoli tvaru.



Nemusíte kupovat přáníčko a vepíšete gratulaci přímo do krabičky.
Body jsem řízla skalpelem podle šablony. 
Bryndáček, kytičky a žirafka jsou výseky na Big shotu.
 Děrování docílíte kleštěmi. 
No a efekt 3D čtverečkovými lepítky. 
Ty jsem použila i jako uzávěr krabičky u přebalu body.
Schovávají se pod knoflíčky. 
Nakonec přivázat cedulku s nápisem "naše zlatíčko".


Kdyby Jste přeci je raději volili tradičnější přání:



 Konečně jsem použila ta krásná razítka body a knoflíčků.


Zasouvací obálka ve fialkové. 


A ještě pár visaček. 
Alespoň využiji potištěné papíry téměř beze zbytků. :o)
Jsou to vlastně moje úplně první. 


A žirafky jsou komplet na světě.


Je to má několikadenní  práce.
 Tak jako každá tady. 
Přiznám se, že se mi ještě nepodařilo sednout si a vytvořit jedenu jedinou věc v kuse. 
Šimonek mne stále moc potřebuje a tak odbíhám a opětovně se vracím.
Ale to známe asi všechny mamky.
Jdu připravit sloníkovou kolekci :o)
SARRA




1 komentář:

  1. Tyto šablony zvířátek jsem si pořídila jen kvůli této žirafce. Nikdy jsem je nepoužila, ale Tvé použití mé oblíbené žirafky je prostě dokonalé! :)

    OdpovědětVymazat