sobota 26. ledna 2013

NAROZENINOVÉ PŘÁNÍ PRO ILU...

...vytvořila první sváteční kartu pro nejmladší sestru. 
 Nedivte se, že první. 
S papírkovým tvořením jsem začala v únoru loňského roku a sestra je Eva.
 Musel se překulit téměř celý rok. 
Alespoň jsem nasbírala zkušenosti. 
Jen jsem si ho nějak zapomněla vyfotit. 
Proč to vlastně říkám. Moje báječná sestra vzala přáníčko do práce ukázat kolegyňkám, za což jí musím velmi a velmi poděkovat. 
Přání se zalíbilo  a mne teď těší práce na kartách pro blízké sestřiných kolegyň.

Tak to jsou ony, fešandy.
Zleva Hela, druhou blondýnku neznám, ale tuším, že Zuzka, pak Ilu a moje Evinka.


První přání bylo pro tchyni k narozeninám.
 Nemám označení tchyně ráda, raději používám panímáma. 
Nicméně panímáma profesorka chemie zní hodně podivně. 
Takže tchyně. 
70 let, krásný věk, není - liž pravda.

Žádnou ženu snad neurazí květina. 
Pořídila jsem si razítko hortenzie. 
Je úžasné.
 Nejraději bych dělala jen hortenziová přání, abych se zasytila :o)
Papír  jsem vybrala vínovorůžové barvy s kašmírovým potiskem.
 Působí na mne elegantně a k dané příležitosti jak stvořený. Kombinace krémového a zlatavého perleťového kartonu.


Jemnost květu jsem zvýraznila kamínky v barvě razítka.
Nějak mám tendenci přáníčka všelijak uvazovat, zavazovat, omašlovat...
Zvolila jsem šifonovou stužku krémové barvy.


Uvnitř karty měla být kapsička na peněžní dar. 
Řešení vidíte níže. 
Vlepená omašlovaná obálka.
Předtištěný text a opět nesměl chybět citát.
Krásný od Karla Čapka.

" Nejkrásnější na světě nejsou věci, ale okamžiky"


                  
Doplnila jsem obálkou z krémového smetanového kartonu.




Co si budeme povídat. 
Přání od srdce pro konkrétní osobu jsou prostě ta nej.
Děkuji za chvíle pozornosti.
SARRA




Žádné komentáře:

Okomentovat