středa 30. ledna 2013

PŘÁNÍ NA PŘÁNÍ ...

...zadání - modrooká dobromyslná blondýnka s vášní pro vykládání karet.

Mám ráda takové výzvy. 
Jsou sice jistá omezení, ale ta jsou vlastně výhodou. 
Víte, kterou cestou se dát. 
Věděla jsem, že přání musí být něžné ženské a přece smyslné. Objevila jsem nádherný vector motýlů a na perleťovém krémovém kartonu je nádherný. 
Dělala jsem dvě verze, růžovou a modrou, ať si přece jen může zákazník v první fázi vybrat. 
Vyhrála modrá, tušila jsem to .o)))


Teď ještě najít tu "PRAVOU" tvář na titulní stranu. 
A našla. Báječně barevně ladila. 
Správná lady musí mít stuhu a nechybí ani detail - modrý minikamínek v koutku pravého oka.

Přání je velké, klasický formát A4. 



Dá se dobře postavit. 


Uvnitř vlepeno potištěné přání s citátem od Senecy:

"VADOU TĚLA SE DUŠE NEZOHAVÍ, ALE KRÁSOU DUŠE SE ZDOBÍ CELÉ TĚLO."


Na netu jsem našla tarotové karty, které mi ladily se zadáním, vytiskla, podlepila, doplnila stuhou.
Dvě a dvě jsem umístila na protilehlé strany do "kapsiček".



Nesmí chybět výklad. 
Ten je nalepen na spodní části klopy obálky - kabelky.


A obálka? Když dovolíte, jsem na ni pyšná .o))))



Kabelka, bez ní přece nevyjde žádná lady na ulici.!!!
Moc mne přání bavilo. 
Je připraveno na dodělání i růžové. 
Jen musím doobjednat karton. Mám hroznou spotřebu :o)

 A ještě  motýli. 
Řekněte, nejsou nádherní. 
Konečně jsem sehnala bílý perleťový papír a karton, tak se těším jak vyniknou na bílém. 
Jen čekám na dodávku.





Krásný večer, milé papírové tvořilky .o)
SARRA


1 komentář: