středa 30. ledna 2013

PŘÁNÍ S VŮNÍ MODRÝCH DÁLEK

... zadání - kamarádka, 40. narozeniny, ráda cestuje a nepohrdne dobrým jídlem

Cestování - první, co mne napadlo - pláž, moře, mapa a modrá. 
Vím, že toho zahrnuje mnohem víc, ale první nápady bývají nejlepší. Mapu jsem v nabídkách obchodů našla jednu, která splňovala mé představy...spíš z nouze ctnost. 
Ale objevila jsem krásnou potištěnou fólii  s motivy z celého světa a hned jsem měla jasno.

To je krása, co .o)


Nakoupíte zde:

Vůbec jsem netušila jak s ní pracovat, ale když se chce, tak to jde. Nevím dodnes čím podlepit, aby to nebylo vidět. 
Zatím jsem zvolila přílep z jedné strany a zakrýt třeba stužkou...

Jasno jsem měla v barvách - odstíny modré, bílá a krémová.
Stačilo zalovit v domácích zásobách.


 Jak vidíte, modrá je ve třech tónech. 
Podlepila jsem jimi obdélníčky z fólie. 
Vytvoříte si tak stejný potisk v kolika barvách potřebujete.


Základní podlep je modrý perleťový strukturovaný papír.
Ten nakupuji zde.
K ženě patří květiny. 
Natištěny jsou na perleťovém kartonu a dozdobeny kamínky.


Nakoukneme dovnitř. 
Fólii jsem přilepila na vrchní vnitřní stranu u hřbetu. 
Druhý kraj je volný a napadlo mne, že za ni lze vložit foto. 


Citát pro krásnou ženu od krásné ženy:
"Nevadí mi žít v mužském světě, pokud v něm mohu být ženou"
Marylin Monroe


Ještě dva jsem připsala na zadní stranu. 
Musí se využít všechno:o) .
Nakonec ještě razítka kytiček s kamínky.
Obálka tentokrát není.


 Ještě trochu krásných slov závěrem.

"Je věk ve kterém musí být žena krásná, aby byla milována. A pak přijde věk, kdy musí být milována, aby byla krásná"
Francoise Saganová

"Bůh nestvořil ženu z Adamovy hlavy, aby mu poroučela. Ani z jeho nohou,aby byla jeho otrokyní.
Nýbrž jeho boku, aby byla blízká jeho srdci"
Talmud

Krásné sny, milé ženy.
SARRA


2 komentáře:

  1. Přání díky té fólii (musela jsem ji hned u Jitky zkontrolovat a uložit do výběru) vypadá moc zajímavě a originálně. Ehm, tedy nejen díky fólii.

    OdpovědětVymazat
  2. Helo, Jitka má těch fólií mnohem víc. Ozkoušela jsem a nezůstane u jedné. tuším, že jedna 30,5 cm x 30,5 cm vyjde s DPH na 44,- Kč.

    OdpovědětVymazat