neděle 17. února 2013

NA ROCKERSKÚ NOTEČKÚÚÚÚÚÚÚÚÚ

Malý už usnul, tak se mohu rozepsat. 
Je to takový malý nespavec. Chtěla bych mít tu jeho energii.

Jde se na kartu. 
Tohle přání byl příjemný odskok od romantiky.
 I když ne tak docela. I tady se objeví.
 Zadání:  k narozeninám 24 leté slečny v rockovém stylu, oblíbená kapela GUNS N´ ROSES, zejména pak zpěvák Axl Rose, četba Jack Kerouac  a Charles Bukowski.....
Bylo toho víc, snad se mi výběr povedl.

Barevná volba jasně padla na červenou a v kombinaci s perleťovou žlutou - docela ohnivé.
Velikost větší - cca 30 x 25 cm. 
Nějak mne ty velké karty baví víc.
 Ani tvrdá rockerka neodmítne růži, pořád je to žena.
 Tu jsem vytiskla, vystřihla a podlepila 3D čtverečky.


 Citát od Charlese Bukowského:
" Život je dobrej, ale občas pro to musíte něco udělat."
Pan Bukowski má hodně peprné citáty, takové lidské :o) 
Nicméně přání bude číst nejen obdarovaná.

 


Podíváme se dovnitř.
A tady pan Kerouac Původně jsem chtěla přidat jeho neznámější knihu "On the Road" /Na cestě/. 
Ale nějak to nebylo ono. Podpis vypadal lépe.
Objevila jsem na netu mrkající lebku a musela jasně být v úvodu textu.
Podklad, jak vidíte, krásné listy konopí. 
Marihuana mi nějak nejde přes rty. 
Tak lidově - marjánka....to ano.


  No a miláček Axl Rose. Ach, ach, ach...v dobách mládí.... Hezounek...


No a ještě obal.



KRASNÉ NAROZENINYKarolíno


Hezkou dobrou noc
SARRA





1 komentář: