pátek 15. února 2013

POZDRAV Z PRAHY DO JAPONSKA

Ano je to tak.
 Moje dílka vycestují do země vycházejícího slunce. 
Velká čest. 
Japonsko je pro mne, krom dalšího, zemí pracovní preciznosti a dokonalosti. 
Snažím se vždy pracovat čistě, teď o to víc. 
V Japonsku sice nikdo neví, kdo je "HandmadeSara", nicméně pocit byl stejně slavnostní. :o)

Zadání: - typický pražský motiv, prvky karate, podlouhlý formát, text dodal zákazník, počet 10 ks ve třech barevných variantách.




Typický pražský motiv - do nejužšího výběru se dostaly Hradčany a Pražský orloj.
Měla jsem za to, že silueta Hradčan je to pravé. 
Orloj by byl moc"barevný" 




 Ukázka vnitřního provedení. Osobní údaje jsem překryla, tak prosím, přivřete oči nad bílými obdélníky.


Každá barva, každé přání dostalo svou obálku.
Můj oblíbený materiál - perleťový papír a perleťový karton v kombinaci s jednobarevnou čtvrtkou.




Obálky si na 90% vyrábím sama. 
To už jde dílo do finiše a je to třešnička na dortu.



Šťastnou cestu přáníčka a potěšte obdarované.

Rok už si hraji s papírem a vždy mne překvapí kombinace barev a materiálů.
Asi by mělo, člověk se má stále na co těšit.
Pokud opět zavítáte, těšte se. 
Připravuji "Mimi přání pro kluky a holčičky" a rockerské přání pro fanynku Axla Rose a Guns N´ Roses.
SARRA












3 komentáře:

  1. Ahojky.. teda to jsou parání přáníčka a ještě poputují takovou dálku, tak přeji, aby v pořádku dorazily na místo určění a Tobě krásný víkend. Katka

    OdpovědětVymazat
  2. No páni, to se Ti povedlo. Přáníčka jsou moc pěkná. Siluetu Hradčan jsi vybrala moc dobře. Ať se líbí.

    OdpovědětVymazat