sobota 9. února 2013

VALENTÝNSKÉ SRDÍČKOVÉ MINIBONBONIÉRKY


 Valentýn je za dveřmi, takže je na čase. 
Bonboniérky jsou hotové už dlouho, jen bylo stále něco přednějšího. 
Mimochodem, rozhodli jsme zobytnit půdu a momentálně tvoříme podlahu. 
Respektive řemeslníci a tak tu neustále pobíhá větší počet lidí. Piliny jsou naprosto všude. 
Odměnou za trpělivost bude krásná podkrovní ložnice s halou a koupelnou. 
Tedy snad :o)))) 
V podstatě jsem chtěla říci, že se jeden nezastaví.

A jsme zpět u Valentýna. 
Tohle nebyl můj nápad.
 Objevila jsem ho při brouzdání po netu a uložila, co kdyby někdy. 
A čas právě nastal. 
Musela jsem si malinko zapřemýšlet jak na to a nakonec to dopadlo.

Původní nápad od neznámé kolegyňky. 
Je prostě super i provedení.


A teď moje pokusy. 
Vytvořila jsem hned tři varianty. Hezká a rychlá práce.


U těchto dvou variant jsem použila pergamen. 
Nádherný materiál, ale trochu ho zanedbávám.



Do kapsičky schováme čokoládku a pozornost z lásky je na světě.
 I maličkost potěší.


Takže buďme světové a


SARRA

1 komentář: