sobota 16. března 2013

KOŠÍČKY PRO KLUKY I HOLČIČKY

Košíčky, Velikonoce a dětičky - bez toho by snad ani nebylo jaro. ¨
Určitě by Jste přidali další...vajíčka, kuřátka, zajíčci. 
Když dovolíte, pro dnešek bych ráda zůstala u první varianty. :o)
A jelikož mé malé království je královstvím papíru, ta i košíčky musejí nutně být papírové.
Prvotní myšlenka byla jednoznačně nadílková. 
Nicméně při výrobě jsem nakonec vytvořila košíčky pro celoroční použití.
 Naše děti mají svátky, narozeniny, nakonec i maminky, babičky, kamarádky...
Těm všem vlastnoručně vyrobený košíček s dárečkem udělá radost.

Košíčky mají sice velikost cca 9 x 9 x 9 cm, přesto se povolením mašličky dá jejich objem zvětšit.
Protože jsem chtěla, aby  "něco" unesly, je základní konstrukce z velmi pevného kartonu. 
Donesl mi ho manžel  /myslí na mne, kudy chodí, poklad/, takže Vám přesně neřeknu o jaký se jedná. 
Pro svůj účel je bezva. Zbývá polepit čtvrtkami s potiskem a dozdobit.


Pohrála jsem si se šablonami vlnovek a zdá se, že to vyšlo.


A ještě pohledy z rubní strany.
 Tady je dobře vidět složení přídavků na zvětšení objemu. 
Barevnými čtvrtkami jsem podlepovala i zevnitř. 
Mám  ráda práci koukatelnou ze všech stran.


A když už jsem byla v košíčkování, zkusila jsem jeden vyloženě miminkovský. :o)
No není sladký?


Vybrala jsem perleťový růžový karton v kombinaci s puntíčky.
 Nějak to k těm miminkům patři.


Objevila jsem úžasnou zoubkovanou borduru. 
Určitě se s ní u mne brzy opět potkáte. 
Prozradím, že se chystají ptačí budky.


Tento košíček bude báječný jak k narození tak třeba ke křtu miminkovské holčičky.


Doufám,že jsem potěšila Vaše očka a naladila k dalšímu papírovému tvoření.
Krásný sobotní večer, milé tvořilky.
SARRA

1 komentář: