neděle 17. března 2013

MÁMIN STROM ŽIVOTA

Strom života a děti, plody každé dobré mámy. 
To mne napadlo hned při zadání dalšího zakázkového přání.
 Fotky dětí s rodinami a maminčina oblíbená dětská říkanka.
Přišly mi nové perleťové kartony. 
Je jasné, že se mi musí hned ozkoušet.
Petrolejovou rozzářila fuchsiově růžová. 
Zjemnila pak smetanová.


Maminka oslaví 65. narozeniny. 
Číslice pěkně zarámovány v květinovém rámu.
Použité fonty - ENVISION.
 Nemají sice některé naše znaky, ale dají se použít.


Tenhle strom mi padl do oka, i barvy ladily. 
Vytiskla jsem jména dětí s rodinami a 3D čtverečky, co by jablíčka zavěsila na strom.
A protože jde o dámu, zjemnila jsem vše drobnými růžovými kamínky.


Stromek jsem vsadila i dovnitř přání a zvýraznila některé detaily kamínky. 
Krom přání k narozeninám jsem neopomněla ani citát.

           "Matka znamená potravu a lásku. Teplo a zemi.
          Být od ní milován, znamená žít, mít kořeny, být doma."


Erich Fromm



 Na protilehlé straně reprodukce fotografie dcery s rodinou.


A jako bonus oblíbená říkanka schovaná v obálce na zadní straně.



Hezký zbytek neděle a děkuji, že Jste na chvilku zašli.
SARRA

Žádné komentáře:

Okomentovat