pátek 15. března 2013

MRKVIČKY PRO ZAJÍČKY KOLEDNÍČKY


Velikonoční koleda je hlavně radost pro děti. 
Když už si dají tu práci naučit se básničku a vrbovými proutky nám do těla dodají novou mízu, chce to zaslouženou odměnu. 
Nejlépe každý rok v jiném balení. :o)
Letos to budou mrkvičky.
 Tedy kornouty ala mrkvičky. 
Podobné jsem několikrát viděla na blozích amerických kolegyň a tak jsem si vytvořila svou verzi.


Vytvořila jsem si šablonu na hranatý kornout. 
Zatím jsem vyřezávací kovovou na našem trhu neobjevila. 
Na jednu stranu nejsem omezena velikostí. 
Výška kornoutu je cca 13,5 cm a šíře u otvoru cca 8,5 cm. 
Do takového kornoutku se už něco vejde. 


Použila jsem strukturovaný karton ve dvou tónech oranžové. 
Už dlouho ležel a čekal na příležitost. 
A jeho chvíle nadešla. 
V jednom dílu jsem prořízla okénko a podlepila fólií. 
Ochutnávka pro zvědavé kolednické oči.


Na nať jsem použila dva velké embosované květy, procvakla a proti sobě svázala lněným provázkem.


Jedním  koncem provázku jsem provlékala visačku se zajíčkem a přáním Veselých Velikonoc.
Předtisky si tvořím sama na PC.
 Jsou jednoduché a zvládne to snad každý. 
Naplníme a máme připraveno s předstihem :o))))


Těší mne, pokud Jste se zastavili a chvíli si se mnou zatvořili.

SARRA





1 komentář: