pondělí 11. března 2013

PRO TATÍNKA MYSLIVCE


Tohle přání šlo od ruky jedna radost. 
Vezmete papír do ruky a mávnutím proutku se těšíte hotovým výrobkem.
Zákaznice si přála obdarovat svého tatínka - vášnivého myslivce. Rozměr A6, dodala citáty šité na míru oslavenci a fotku jeho věrného psa.

Barvy byly jasné - hnědá, zelená, smetanová.
Tiskla jsem na perleťový papír. 
Výsledek vypadá slavnostně a pokud je u obrázku nebo foto špatné rozlišení, dobře se to schová :o)))
Perleťový karton objednávám zde.
Najdete ho pod názvem STARDREAM. K dostání  je v gramáži 280 g. Mají i krásný perleťový papír s nižší gramáží a obálky. Velký výběr barev. Přířezy 70 x 100 cm Vám ochotně nařežou na Vámi požadovaný rozměr.


 V levé části přání jsem vytvořila odklápěcí díl. 
               Objevila jsem krásné siluety lesa. 
                 Jak šité na míru mé přestavě. 
   Horní je podlepena 3D čtverečky, spodní přilepena na plocho. 


Po odklopení se objeví hlavní motiv v celé své podobě.
 ¨

Z druhé strany jsem vepsala citát. 
Všechno je třeba využít .o)


"Myslivost je nejen prostředkem k poznání a pozorování přírody, nýbrž působí i na lidské srdce a rozum."

Dovnitř jsem vlepila reprodukci fotografie a vepsala text dle zákaznice. 
Fotografii jsem si upravila do požadovaného odstínu. 
Modrá by celý dojem pokazila.


A ještě zadní strana.



A je hotovo.
Tohle přání se líbilo i manželovi. 
A to je co říct. On je mým prvním kritikem. 
I když milé dámy, on vždy říká : "Překrásné, miláčku." 
Samozřejmě, že poznám, když jsou to slova jen pro slova a kdy je jde o zájem. 
Má mne rád a to je důležité .o)))
Vzhledem k tomu, že manželův blízký kamarád je rovněž nimrod, bude mít toto přání zřejmě dvojvaječné dvojčátko.

Pokud u Vás dnes prší jako tady, nesmutněte, umyje se zaprášená špína a jaro se už nevzdá.
U nás už kvetou sněženky. Posílám virtuální kytičku.
SARRA


3 komentáře:

  1. Moc pěkné a zajímavé přání. Jsi prostě šikula.

    OdpovědětVymazat
  2. To je tááák krásné, Šárko. Já bych takové přáníčko dělala týden! A ještě kdo ví...nejsem moc přáníčková. Vůbec neměj obavy ze srazu, seznámíš se raz dva a co se šikovnosti týče, strčíš nás mnohé do kapsy :-). Měj se krásně a brzy...papa H.

    OdpovědětVymazat