středa 27. března 2013

VELIKONOCE U NOVOTNÝCH 

...lentilkové kabelky...

...nápad jsem objevila na netu. 
Jen teď nemůžu najít kde, abych Vám poskytla odkaz.
Místo lentilek to byly miničokoládky.
 Upravila jsem si jen velikost.
Přiznám se, že jsem se až tak netrápila přesnými rozměry. 
Mohla jsem tak spotřebovat malé zbytky papírů.
Děťátka je stejně roztrhají .o)


 Jde jen o poskládané proužky papíru do tvaru taštičky bez bočních dílů.
Na dno přilepíte bonbónky, vlepíte ouško a kabelka je na světě.



Dnes jsem toho na Vás tedy vychrlila.
 Malý spí a mohla jsem si v klidu při psaní vypít kávu.
Snad jsem trochu pomohla a motivovala. 
Pokud Vám nebude něco úplně jasné, pište, ráda poradím.

Příště Vás čeká velikonoční pečení pro velké koledníky.
Zábavné velikonoční tvoření.
SARRA

Žádné komentáře:

Okomentovat