neděle 21. dubna 2013

DUBNOVÉ RATIBOŘICE SE ŠIMONKEM...

...v mých školních letech pro mne byly spíše trestní výpravou hned za výletem do dvorské ZOO.
S odstupem času a snad i mým dozráním se do Babiččina údolí vracím ráda.
A dnes to stálo za to.
 Počasí sluníčkové, i když vítr nám nedal zapomenout, že na horách ještě leží sníh. 
A lidiček málo, malinko. 
Místo hudby z reproduktorů jen notování ptáčků zpěváčků a občasné šplouchnutí vody v mlýnském náhonu.

Pěkně pospolu nejstarší a nejmladší z rodu.


 Benjamínek zblízka.


Procházka na Staré Bělidlo podél kvetoucích břehů náhonu.




Jsem na ty své kluky pyšná. 




Před očima mám Libušku Šafránkovou coby Barunku Panklovou: " Včeličky, včeličky, babička nám umřela".


Když jsem byla poprvé na Bělidle, bylo to pro mne velké zklamání. Z knížky jsem si vysnila velký statek. 
Vlastně vše bylo velké a pohádkové. 
Realita, jak už to bývá, byla jiná. 
S věkem jsem se s tím smířila . 
Pokud ale zavřu oči, jsem ve snové "Babičce" realita nerealita.


 Sportovní vyžití musí být!!!



 Také jedna se mnou, aby Jste věřili, že jsem tam opravdu byla.
Zámecká paní s kočárem. :o)))))


A romantická fialková s babočkou.


Teď už jen krásný nedělní večer a brzy nashledanou.

SARRA

2 komentáře:

  1. Pěkná reportáž z výletu:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Mám dobrou učitelku. Neznáš náhodou nějakou paní Ajku? :o)

    OdpovědětVymazat