úterý 9. dubna 2013

JEDE JEDE MAŠINKA...

... tento poklad jsem objevila u PRETTY PAPERS
Pevný kartonový vláček. 
Krabička mašinka a dva vagónky k naplnění. 
Hned mi to bylo jasné. 
Prima dáreček dekorace k narození nebo křtinám. 
Samozřejmě pro kloučka, ale klidně i pro holčičku nebo k výročí pro taťku či dědu železničáře. 
Tam by se vešlo ponožek :o)

Představuji Vám Train TIDY.
Tak vypadá ve své kartónové nahotě.


Domů Vám dorazí rozložený a je třeba seříznout výčnělky z výroby a do hladka pilníkem zbrousit. 
Brousila jsem i spoje, aby lépe zapadly do otvorů.
A teď rozhodování lepit SB papíry nebo barvit a dozdobit. 
Vyhrály papíry. 
Mám zásobu se vzory pro mimísky. 
Proč nepoužít :o). 
Zvolila jsem zdlouhavější a pracnější cestu, ale myslím, že výsledek stojí za to.


Nejprve jsem olepila vnitřní strany jednobarevnými čtvrtkami a poté vrchní strany potištěnými.


Mašinku i vagónky jsem zkompletovala a pak už jen zdobila. 
Zdobení je z každé strany jiné.
Vagónky mezi sebou můžete dle libosti prohazovat. 
Jsou spojeny knihařskými kroužky. 
Ty si musíte dokoupit zvlášť.



 


 


Tak to bylo pár mašinkových pohledů.
Teď jsou na řadě vagónky.




Vagónek s  kulatými rohy. 
Na jedné straně zavěšené prádélko a na straně druhé volný prostor s mašličkou pro fotku. 
Uvnitř obrázek medvídka "Míťáčka".





Mohla jsem použít mašličky puntíkačky, knoflíčky, kovové i překližkové ozdůbky.
 Opět nekonečné možnosti.



Zatopíme pod kotlem a můžeme vyrazit s dárečkem za miminkem.

Hezkou dobrou noc.
SARRA

5 komentářů:

  1. No to se ti povedlo. Nikdy jsem si toho základu u Didi nevšimla, pravda, ani jsem nic takového nehledala. Ale jako dárek je to super nápad. Jsi šikulka.

    OdpovědětVymazat
  2. Helo, moc děkuji za slova uznání.:o)

    OdpovědětVymazat
  3. Je super! Moc se vám povedl.
    Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Martino, moc děkuji. :o) Právě vyrábím velkou papírovou lokomotivu. Tak snad je na co se těšit.:o))))Šárka

    OdpovědětVymazat
  5. Žasnu a zírám :-O To je báječný dárek.

    OdpovědětVymazat