pátek 12. dubna 2013

K 30. VÝROČÍ SVATBY...


...nádherných 30 let s jednou ženou, s jedním mužem. 
To je dnes téměř malý zázrak. 
Gratulací jim připomeneme důležité okamžiky jejich společného života - první rande, svatba, děti ...


 Přání bylo vyrobeno na zakázku. 
Darovala ho dcera svým rodičům k 30tému výročí - tzv. Perlové svatbě.
Perličky se také objevily ve zdobení - kytičky.
Použitý materiál nutně musel být perleťový karton a papír. 
Jiný si k takové příležitosti ani neumím představit.
Má představa byla jasná - první rande, svatba a děti. 
Hezká představa a kde to vzít. 
Stála u mne scrapbooková múza a tak se podařilo. 
Dokonce i barevně doladit.



V očích mám stále obrázek babičky a dědy ve svatebním kulatém obrázku. 
Byly to jejich siluety. 
Byla jsem ráda, že tady jsem mohla podobnou využít v textu.


Obálka na dárkový poukaz.


Zavážeme mašličkami.


Vložíme do obálky.


A je hotovo.
Děkuji za Vaši návštěvu a těším se na Vaše řádky.

SARRA



4 komentáře:

  1. Já jen zírám, kam na ty nápady chodíš. Skvělý nápad v bezvadném provedení.

    OdpovědětVymazat
  2. Helo, jak jsem psala, stála při mne scrapbooková múza. Ale někdy to ne a ne "vypotit". Pustíš se do kabelky? Vytvořila jsem blog s postupem, tak to snad bude srozumitelnější. Jsi šikula, věřím, že se nelekneš. :o))

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné.... jsi šikovná:-)

    OdpovědětVymazat
  4. To je tedy nádherné přáníčko! Já pořád nestačím obdivovat to precizní zpracování, je to dokonalé.

    OdpovědětVymazat