neděle 5. května 2013

BOUDO BUDKO, KDO V TOBĚ PŘEBÝVÁ

Vkládám se zpožděním, ale přece. 
Často se objeví něco nutnějšího nebo není i správný psací den a pak odsouvám a odsouvám.
Jaro je v plném květu, začíná čas mláďátek. 
Lidská miminka se nemusí omezovat jen na jarní sluníčko. 
Vesele přicházejí na svět po celý rok. 
Ale to jaro... 
Miminko se narodí a my nutně potřebujeme neotřelý dárek. 
Vlastně postačí neotřelá dárková krabička na otřelé korunky, které jsou od nastávajících rodičů vždy vítány.
Nebo vložíte čokoládové bonbóny pro maminku, která bude potřebovat spoustu energie, aby svou ratolest opatřila.



Jsou vyrobeny z velmi pevného kartonu a polepeny potištěnými čtvrtkami. Opět jedna "GIRL"  a jedna "BOY".




Vložíte kulatým otvorem, ale příště udělám odklápěcí stříšku nebo zadní vrátka.

 Praktičnost se někdy vyplatí. :o)
Ke zdobení jsem použila "krajku" a květy hortenzie Bigz šablony, perličky a kamínky - očko ptáčka.




Budku je možno zavěsit na šifonovou stuhu. 

Kolíčkem jsem přichytila cedulku - 1.narozeniny. 
Tu lze samozřejmě odepnout.




Stříška je navrstvena z proužků papírů, připomínají tašky nebo šindele.


Vytvořila jsem ještě jednu prvomájovou do tomboly na sraz v Satalicích. Ale zapomněla vyfotit. Že by roztržitost?


Krásnou jarní neděli.
SARRA


3 komentáře:

  1. Jé, to je roztomiloučké:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. No já mám mezery...:-O...dlouho jsem nenakoukla a tolik ti toho tady přibylo :-O. Budky jsou nádherné:-)

    OdpovědětVymazat