sobota 11. května 2013

JEDEM DO AFRIKY, JEDEME DO EGYPTA

Jak se zdá, dnes stihnu ještě jeden příspěvek.
 Ještě teplé přání k 60.narozeninám představuje splněný sen oslavence - dovolená v Egyptě.
Při zadání mne hned napadla píseň od YO YO BANDU " Jedem do Afriky..." a myšlenka se ne a ne pustit. 
I když v písni se cestuje do Zimbabve. :o)
Dovolená měla být odpočinková - pláž, slunění, koupání....


Slavnostní přání ve slavnostním kabátku - tedy opět perleťový papír a karton v odstínech mořské modré a písku.
Papír jsem potiskla motivy škeblí a mořských tvorečků - tvoří základ středem otevíracího přání.
Do středu jsem umístila cílovou mapu destinace. 
Podařilo se i ve vybraných barvách.


Vytištěné a vystřižené palmy jsem u kmínků přilepila oboustrannou páskou, ale v korunách 3D lepítky - vlají ve větru. :o)
Lepítka jsem také využila u "60"ky.


A zrovna tak u placchetnice se jménem oslavence. 
Ruka u vystřihování je už přeci jen pevnější a titanové nůžky jsou k nezaplacení!!!


Část textu je vytištěna na kartonovém proužku a část tvoří výseky písmen podlepených 3D lepítky.
Ještěže je mám. .o)


Text je předtištěn na perleťovém papíře.
V dolní části jsem se pokusila o orientální ornamenty ozdobnými nůžkami.
Dobrá rada od pana Wericha povzbudí každého.

  „Až Ti bude úzko, otoč se.
Všechny stíny budeš mít za zády.“


Slavnostní přání si zaslouží slavnostní obálku a když pláž, tak plážová taška.
Motiv škebliček se dal využít i tady.
Zavěsit houpací 60ku, vložit kartu a hotové přání může vycestovat za oslavencem.



Abych nezapomněla.
 Dorazilo mé první scrapalbum. 
Je nádherné, kožené a semišové, prostě vymazlené!!!
První dvě stránky jsou už uloženy.


Venku začíná vykukovat sluníčko, mám navařeno, taťka je se Šimonkem a tak mohu na celé dopoledne zasednout a tvořit!!!
 Hurááááááá!!!

Krásnou neděli.

SARRA



5 komentářů:

  1. Moc pěkné. Už jsem okukovala jinde.

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko, krásně vymazlené přáníčko - moc se Ti povedlo a oslavenec bude zírat! Přeji, ať se Ti album rychle plní, už se těším ... pa, hezkou neděli, Maru

    OdpovědětVymazat
  3. Přáníčko je skvostné! Přesně by sedlo do našeho projektu na scrapbook.cz - teď je téma: přáníčko pro muže :-). Ty ho máš dokonalé i s tím konečným balením.
    I já ti přeji novoučké ( je krásné! ) album brzy plné vydařených stránek :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné přáníčko, perfektně propracované. Oslavenec musel mít velikánskou radost.
    Album je skvostné.

    OdpovědětVymazat
  5. Šárko nádhera !!
    Výborný nápad, perfektní zpracování ! Obdivuji tu čistotu práce dokonalost, fakt perfektní :-))
    A to album ....... hmmm. ... taky bych se poňuchňala :-)) je krásné, tak ať se krásně plní !!!!

    OdpovědětVymazat