pátek 10. května 2013

KABELKOVÁ SOUTĚŽ 

 pro maminky k jejich svátku

Prodejní "handmade" server FLÉR je plný šikovných lidiček. 
Ti, kteří mají stejné záliby, se potkávají ve virtuálních klubech. Mým vyvoleným je klub " CARDMAKING" . Už název napovídá, že hlavní činností je výroba přáníček pro naše blízké. 
Klubík vyhlašuje pravidelné soutěže v tvorbě dle sketche, liftu, paletky. 
Přiznám se, že mám nejraději paletku. 
Jsou zadány barvy a má fantazie ve tvaru a provedení může mít rozlet.
Ale jelikož jsem hlavně krabičková tvořilka, nabídla jsem kolegyňkám soutěž ve 3D projektech.
Blížící Svátek matek se nabídl sám. 
K maminkám přece patří nákupní tašky a kabelky.
Jediná podmínka byla dodržet předloženou šablonu.
Tu jsem spolu s pracovním postupem vybrala z netu.


Byly obavy, zda to děvčata zvládnou. 
U mnohých to byl první 3D výrobek. 
Jak sami uvidíte, obavy byly zbytečné a mamky se mohou těšit na krásné dárkové kabelky.
Jedna hezčí než druhá!!!

DERMAJ

ELI.REK

BOZIK

AKNABI

MA-KUP

KATIE_25

PEPIS1

VERKAC

 ILONAK2

ART-HOBBY-CREATIV

Vítězka Dermaj ode mne dostane dárek z mé dílny - dárkovou krabičku plnou papírových výseků.
Těším se na další papírové klání.
SARRA

1 komentář:

  1. Kabelušky jsou nádherné, musím si ten střih uložit a též se pokusit až bude další příležitost:-)

    OdpovědětVymazat