pátek 3. května 2013

KNOFLÍKOVÉ POKLADY Z PŮDY PO BABIČCE

No ano, poklady. 
Jedinečné skleněné knoflíky, se kterými jsme si hrály jako malé holky /sestrušky a sestřenky/ , když jsme zavítaly na prázdniny k babičce. 
Návlékaly jsme je, stavěly obrázky....krásné vzpomínky na dětství. 
Když babička odešla k ostatním babičkám na věčnost, každá jsme si pár knoflíčků uschovala na památku.
Uložila jsem je jako správná švadlenka do uzavíratelné krabičky a ani si nepamatuji proč, ale zabydlely se na spoustu let na půdě. Zapomněla jsem na ně. 
Ony však byly trpělivé a věděly, že přijde jejich čas.
A přišel.
Rozhodli jsme se s manželem zvětšit naše bydlení o půdní prostory. Nebudu Vás zahlcovat metráky věcí, které jsme s rodiči za 25 let nastřádali a teď museli "přebrat". 
No a v tom přebírání jsem mimo jiné, objevila onu knoflíkovou skleničku. 
Je mi to záhadou, ale i přes víčko byly zaprášené. 
Dostaly mydlinkovou koupel, aby se znovu zaskvěly v celé své kráse.










A když jsem byla v tom knoflíkování. 
Pustila jsem se do naplnění nových plastových organizérů.
Samozřejmě, že mi nestačí. 
Ale už i tak mám radost, že knoflíky opustily neskladné skleničky a nastěhovaly se  do přehledných snadno uložitelných krabiček!!!






Tak mne poznamenal můj první scrapsraz!!! :o))))
SARRA



4 komentáře:

  1. Zrovna jsem chtěla říct, jestli tě tak poznamenal srazík. :D Knoflíčky jsou krásné a určitě je využiješ.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo Šárko, to je hotový poklad !!! To se ta přestavba vyplatila !! :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tomu říkám retro poklad:-))

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je opravdu poklad...a pěkný zásobník. Já mám knoflíky uložené v kořenkách Ikea, pravda, když nějaký hledám, musím je většinou všechny vysypat, ale zase to vypadá na poličce hezky. V zásobnících mám uložené svorky a průchodky.

    OdpovědětVymazat