sobota 25. května 2013

SCRAPOVÝ NÁVRAT DO RATIBOŘIC.......

....to jsem prostě musela. A nemohla to být stránka jedna, rozhodně dvě. Představa byla jasná jen jsem vzala do ruky krásné písmenkové scrappapíry 30 x 30.

Údolí - tedy zelená. Tak si představuji klid - zelený.
  

Stáhla jsem si na netu pár ilustrací z knížky Boženy Němcové "Babička".
Měla jsem pocit, že to tam nějak patří.


Jednobarevný karton - zadní strana ze skicáku :o)) U Haničky "Gabrety" se mi v albu moc líbily klopy s fotkami. Zkusila jsem něco podobného. jen jsem dovnitř vlepila texty.
A aby hnědý karton nebyl tak "nijaký" pěkně jsem si zarazítkovala .... spirála sem, spirála tam...


Konečně jsem si pořídila pár "keťáckých razítek" a hned použila víkendové a klikatý steh. ten je luxusní.
Mimochodem, to jsou moji kluci!!! Dva ze tří.


Tady jsem trochu amputovala sousoší hlavu. Není jednoduché Šimonka vyfotit.
Takže cvak a byl tam a sochy bez hlav.
Na této stránce se klopa otvírá seshora. Zajištěno packou s hřebíčkem.


                  Mám schovaných pár kytiček ze starého závěsu do okna a jak se hodily!
Kousek provázku a to bylo radosti - nejen na Satrém bělidle .o)


Zkusila jsem i šablony nových písmenek a jo, líbí se mi.
Ještě jedno společné foto a už jsou v albu!


Milé dámy, tak jsem u toho psaní krom pořádného hrnku čaje "spásla" pytlík sušenek.
A to se mi stane jednou za 100 let. 
A je mi dobře!!!

SÁRA




2 komentáře:

  1. Pěkné dvě stránky. "Šití" od Kety také mám a je super. Líbí se mi, jak jsi použila obrázky z Babičky. Vážně se tam moc hodí.

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko, to ses báječně rozjela a za chvilku bude album plné! A to se ještě určitě dočkám překvápek.... paráda!!! Pa ať se daří, Maru

    OdpovědětVymazat