čtvrtek 30. května 2013

SVATEBNÍ KOLEKCE 

část sedmá

Svatební kniha

Svatební kniha či album, v podstatě vzpomínková kniha s fotografiemi a zápisky od svatebních hostů.
Byl to křest ohněm. 
Má první. 
Tvořila jsem ji za dohledu lektorky na vazbu knih. 
Monika si vybrala šroubované album v přibližném rozměru A4 na šířku. Postačily šrouby dva a v barvě zlaté. 
Zdobila jsem jednoduše a zachovala styl.



 Album má pevný hřbetník a jednotlivé listy vypodloženy proužky kartonu pro zvýšení  objemu. 
Po vložení fotografií album nabyde a mohlo by u hřbetu prasknout. Kartonovými proužky tomu předejdeme.



I vnitřní listy jsou barevně laděné a dělené prokladovými papíry. Byla by škoda přijít o svatební fotografie vzájemným slepením.







Lehounce jsem zdobila i vnitřní strany desek.
 Zopakovala jsem motivy srdíčekz krabiček na mandle.




Zadní strana.


  A ještě jeden detailní pohled.



Tak a celá kolkce je kompletní. 
Na závěr kompletní snímek.
Je to má prvotina, ale jsem na ni pyšná.
Monice a Petrovi velice děkuji za příležitost a důvěru.


A můžeme se vdávat, ženit :o)
SARRA

6 komentářů:

  1. Sledovala jsem průběžně všechny články a doufala v závěrečnou fotku. Jsou chvíle, kdy se neumím odvázat, takže barvy bych si asi vybrala "klasické svatební", ale to nemění vůbec nic na tom, že celá kolekce je naprosto úžasná, plná parádních nápadů a novomanželům i hostům určitě bude dělat radost ještě dlouho po svatbě. Moc povedené!

    OdpovědětVymazat
  2. Milko, děkuji, je radost číst tak milé řádky.:o)
    Vdávala jsem se v bílé a dnes bych skočila do bordó ůzkých šatů na špagetová ramínka. Možná v 70 bych volila střízlivý kostým krémové barvy s kloboučkem ála britská králkovna Alžběta. Je pravda, že bílá je barvou nevinnosti....

    OdpovědětVymazat
  3. Pááni.... jsi opravdu neuvěřitelně šikovná:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  4. Šárko, klobouk dolů! Jsi úžasně šikovná a nápaditá, celá kolekce je parádní... Pa Maru

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to tedy zírám:-O. Taky jsem sledovala průběžně, ale svatební kniha je prostě dokonalá! (jako i vše ostatní ). Jak jsem viděla tvoje věci, vím, že jsou precizní a dokonalé. Smekám! ( taky bych šla do jemnějších barev, ale vkus máme naštěstí každý jiný :-). Já se poprvé vdávala v bílé, podruhé v šedomodré, ale šaty byly hedvábné a nádherné. Kde je jim konec...:-( )

    OdpovědětVymazat
  6. Moje milé spřízněné dušičky, děkuji. Víc mi teď nejde říci. Nakoupila jsem desinfekční a čistící prostředky, pitnou vodu a odvezla do sousední vesnice. Televize ani net nedokáže to co pohled do reality. Jen při vzpomínce na tu zkázu se mi orosí oči a žaludek mám sevřený. Vůbec nemám sílu na tvoření. Zkusím nějaký příspěvek, abych se nadechla. Krásný den

    OdpovědětVymazat