sobota 11. května 2013

UŽ PŘILETĚL ČÁP !!! 

A přinesl holčičku, kloučka nebo oba?
 Zkrátka se narodilo miminko. 
Malé prstíčky, roztomilé nožičky, voňavá hlavička, sametové tvářičky....nejkrásnější miminko na světě. 
Fotíme, natáčíme pro uchování krásných chvil z prvních dnů. 
Krásné chvíle si zaslouží uchovat v krásném památečním pouzdře.
Moc jsem si chtěla zkusit výrobu obalu na CD/DVD. 
Jednoduchý papírový obal je otázkou pár minut. 
Chtěla jsem pevnější, odolnější a vlastně i slavnostnější.
Chodím na knihařský kurz a tady jsem mohla využít prvních získaných zkušeností.
 Samozřejmě, že si vše osahávám a učím se, jaký materiál je nejvhodnější a jak se který chová.
Dříve jsem netušila, že i papír má svou "osnovu a útek". :o))
Zpět k obalům.

Opět varianta pro holčičky i pro chlapečky.



Obal je uzavíratelný na šifonovou stuhu.
 Základ tvoří knihařská lepenka potažená perleťovým papírem v pastelové růžové a modré.



Na vrchní stranu desek jsem použila vectorové obrázky čápa s miminkem.



Teď už jen jednoduché zdobení nápisem "baby" a výseky kytiček.



  Nahlédneme dovnitř.
 Na levou stranu jsem vlepila stránku, kde je možno vepsat údaje o narození miminka. 
Zopakovala jsem "čapí" motiv a okraje zvýraznila růžky.
Na pravé straně vidíte kapsičku na CD. 
Pro pevnost je lépe použít kvalitní lepidlo na papír a zalisovat.





Perleťový papír nakupuji u společnosti GRANDPAPÍR, která dodává i obálky ve stejných barvách. 
Jsou naprosto luxusní.



A jsme u konce.
Opět jeden restík si mohu odškrtnout.
Nicméně jich tu ještě pár mám :o)
Přijďte se opět podívat. 
Dveře máte vždy otevřené.
SARRA



2 komentáře:

  1. Jojo, moc hezké a já jdu "opisovat", máme v golfové partě nového chlapečka :-)

    OdpovědětVymazat