čtvrtek 9. května 2013

V HLAVNÍ ROLI ŠIMONEK

Nadšená jsem se vrhla do výroby další stránky a protože jsem měla další fotky ze seriálu "Plyšáková láska", vzniklo dvojvaječné dvojče stránky první.


Opět jsem použila dřevěnou samolepící ozdobu - hrošíka. 
Jsem hrozná, vyhodila jsem kartonek se značkou.  
Ale tuším, že to byly BO BUNNY od scrap-art .


 Šipka  je z dárkového balíčku se srazu od Screbly a knoflíky z domácích zásob. :o)


Plyšákový nápis vznikl díky razítkům.
 Jen chyběly čárky a háčky. 
Pomohla malá písmenka " j a v".
Stužky s nápisy jsou dvojité s efektem 3D.


Už mám v hlavě další s krásnými mořskými kartónovými výseky. 
Jen musí malilinko počkat.

Děkuji za Vaše zastavení.
SARRA


1 komentář:

  1. Super!!! Ráda vidím , že ti stránky jdou a pokračuješ v načatém díle :-) To mám radost.

    OdpovědětVymazat