úterý 11. června 2013

BIBIONE - ANEB MÁ NOČNÍ MŮRA JAK NEMÁ VYPADAT DOVOLENÁ

Dnes už se jen pousměju, ale tenkrát....pro mne děs, běs. 
Jeli jsme na doporučení známých!!!
Už jen cesta autobusem v úmorném vedru a manžel i já celou cestu na klíně jednoho potomka. 
Na místo jsme dojeli zmordovaní a unavení.
Ubytování bylo celkem příjemné. 
Nicméně kilometry slunečníků na pláži napravo i nalevo byly pro mne strašlivé a denně ten stejný obrázek. 
Dětem se samozřejmě líbily hrátky v písku a moře.
 A to bylo hlavní.
Podnikli jsme jeden výlet do Benátek, který jsme postupně všichni prozvraceli a vydrželo nám to do druhého dne. 
Bylo zataženo a nedýchatelno. 
Benátské kanály nepředstavitelně zapáchaly a my netrpělivě očekávali návrat do apartmánu.
Mimochodem Doubravka zvracela na náměstí Sv. Marka. 
Přepadlo ji to tak rychle, že zvracela do odpadkového koše mezi spoustou turistů vyčkávající na zvony orloje. 
Abychom mohli do chrámu, museli jsme v okolní tržnici zakoupit kraťásky, jelikož si své potřísnila a s odhalenými nožičkami, byť malou holčinu, by nás nepustili.
Opravdu, vidět Benátky a zemřít!!! :o))))
Néééé, mají další šanci, prostě jen souhra nepříjemných událostí a počasí.
Další už nebudu popisovat a za mne Bibione už NIKDY!!!!!
Nicméně jsme přežili a vzniklo pár hezkých fotek.

Doubinka s mou sestrou Evou. Přímo reklamní fotografie. :o)




A ještě tatíkovská s prostředním synátorem, když býval roztomilým chlapečkem. :o)





Delfíni v Bibione samozřejmě nejsou, ale klukům slušeli, takže šup tam s nimi.

Pro dnes děkuji za zastavení a těším se na Vaše komentáře.
SARRA




4 komentáře:

  1. Pěkné stránky. Koukám, že tě scrap chytnul.

    OdpovědětVymazat
  2. Báječné foto z šílené dovolené, to se mi líbí:-))))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Máš pravdu Helenko, jsem přímo lapená!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Ajko, vždy písmenkuji, to co mne první napadne při pohledu na fotky :o)))

    OdpovědětVymazat