úterý 11. června 2013

DÁME SI DÁME - CO TAKHLE ŽÍŽALU?

Žádné proteiny, jen hliněná dekorace. 
Dnes visí na stromku v zahradě a klame kosáky :o) ¨
Svého času byla pro Šimonka neodolatelnou, když mu rostly zoubky. 

Podkladové čtvrtky vybírám dle barev na fotkách a dle tématu. Žabková je žůžová.


 Kytičky jsou 3D skládané. 
Dorazily nové knoflíčky a kvítkům "něco" chybělo.
 A už nechybí.


 Písmenka - puntíkované samolepky. 
Konečně na ně došla řada!!


Nikdy nevím, jak stránka dopadne. 
Nápady přicházejí postupně.
Teď chvíli scrap odložím. 
Pod rukama mi roste papírová krabička pro děti - 
zámek.
Tak se těšte a držte palce. Je to prototyp!

Dobrá zpráva, bude slunečno, nasávejte jeho energii a buďte veselé.

SARRA

4 komentáře:

  1. Moc obdivuji použití vzorovaného papíru, já když použiju nějaký výrazný a barevný, tak mi z toho vždycky vyleze... no nic... :-)
    Skládané kytičky jsou parádní, zkusím si to zapamatovat a někdy taky použít, moc se mi líbí!
    A pod to "Nikdy nevím, jak stránka dopadne. Nápady přicházejí postupně." bych se mohla podepsat... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkná stránka a kytičky parádní!

    OdpovědětVymazat
  3. TAké nikdy nevím, jak bude stránka ve finále vypadat. Kytičky se mi moc líbí díky těm knoflíkům, ty jim dodaly ten pravý šmrnc. A moc zajímavý podkladový papír.
    Jo, a moc jsem zvědava na novou krabičku. No, spíš to bude krabice, když to bude zámek.

    OdpovědětVymazat
  4. Milko, ty vzorované papíry jsou zatím nutnost. Nějak se mi nedostává těch jednobarevných a neovládám scrapařské techniky s barvami :o).
    Helenko, máš pravdu, je to krabice .o))))
    Asi je fajn, že nevíme, jak stránky dopadnou, nemusí být vše až takj nalajnováno, že .o)))

    OdpovědětVymazat