neděle 23. června 2013

HOLKY HOLKY S HOLKAMA  

Období dlouhých vlásků a kanýrkových sukýnek a šatiček. 
U nás bylo krátké. 
Kolem 11. roku začaly ráno u skříně vyhrávat džíny. 
A to jsem netušila, že ty krásné dlouhé vlasy za pár let zmizí ve změti zamuchlaných dredů a vyholených míst. 
Honem zpět do ryze dívčího období.
Vybrala jsem oblíbenou školní fotku.
 Doubinka se svou nej školní kámoškou a sousedkou Káťou. 
Páni, jak to uteklo. 
Ale ty šatky si živě pamatuji.
 Ač jsem sama švadlenka a pletařka, tak zelené proužky jsou koupené v sekáči. 
A jak jí slušely.


To jsou barvičky, což? 
Když ta potištěná písmenková čtvrka s glitry si o scrap přímo říkala.
Také jsem prvně trochu opisovala. 
Na pexesu od Gabrety a Isobelky mi učarovala stránka Aktijky s "Včelkami medonosnými". 
Jde o velký růžový podkladový květ. 
Vyrábím takové zápichy, ale na scrap mne to nenapadlo.


Trochu jsem si "pošila". Kytinku to zvýraznilo. 
Konečně jsem také použila ozdůbky "Candi". 
Jsou to malé roztomilé pecičky. 
Chyběla mi kartonová písmenka. 
Scrap má tu výhodu, že se vše dá zamaskovat a vypadá to jako záměr.


Maskováni muselo přijít ještě jednou. 
Téměř hotovou stránku mi doslova pocintal manžel kávou!!! 
Zatmělo se mi před očima. 
Ale dopadlo. T
rochu nalepeného textu. 
A přiznám se, líbil se mi to tak i víc. 
Ale pst nebo příště by to mohly být mastné skvrny .o)))

Děkuji za návštěvu a přeji krásné pondělní ráno.
SARRA

PS: Začínají mi rozkvétat pnoucí růže. 
Pokochejte se. 
Škoda, že nemohu poslat vůni.
Slečna " Schneewalzer" od německého pěstitele společnosti Tantau.
Spatřila světlo světa roku 1987 a u nás se zabydlela roku 2012.







2 komentáře:

  1. Šárko, Ty jsi se opravdu ve scrapu našla ... stránky jsou báječné a tak se kochám. Já ještě pořád jen ty daně ...
    PS: Růže je snová, takovou fakt nemám!
    Pa Maru

    OdpovědětVymazat