středa 26. června 2013

 JEŠTĚ SPÍ A SPÍ ZÁMEK ŠÍPKOVÝ

...žádný princ tam v lesích ptáky neloví.
 Ještě spí a spí a spí dívka zakletá,
u lůžka jí planá růže rozkvétá....

Šípková Růženka.
 S touhle myšlenkou jsem se vyloženě vrhla na druhý hrad. 
Sáhla jsem po růžovém a diamantovém perleťovém kartonu /285g/. 
Lesk je znát i na fotkách. 


Polepila jsem puntíkatým papírem z kolekce ME TO YOU.
Princeznovský hrad musí být sladký, vymazlený. 
Tak jsem přimazlila květinové girlandy na cimbuřích. 
Kytinky byla piplačka. 
To tedy musím říct.
 Středy mají kamínkové.


Velkou girlandu jsem vyřezala pomocí oválných šablon. 
Na malou girlandu je použita setřižená obloučková bordura. 
Krom puntíkatých polepů jsem všude použila tekuté lepidlo. 
Je to jistota.
Stejnými kvítky jako jsou na girlandách jsem osázela také okénka.


Krabička se otevírá stejným způsobem jako hrad pro malého prince.



Ani zezadu se hrad nemusí stydět.


Vlaječky nahradily  růžové perličky. 
Pomohla jsem si párátky. 
Tak věřím, že budou držet.

Hrad teď bude trpělivě čekat, až se najde ta správná princezna.. Možná se už brzo narodí ...

Děkuji za chvíle strávené se mnou a další papírovou radostí.
SARRA






7 komentářů:

  1. No páni....ehm, vlastně dámy, to je tedy nářez. Jestli byl klučičí úžasný, tenhle princeznovský je úchvatný, kouzelný... Nějak mi z té krásy došly superlativy. Prostě máš šikovné ručičky. Smekám a hluboce se klaním.

    OdpovědětVymazat
  2. wow, tak to je velká paráda! vůbec bych se nezlobila, kdyby mi stál v pracovně :))

    OdpovědětVymazat
  3. Helenko, Ty Jsi taková dobrá duše mého blogu. Až jednou nenapíšeš, bude něco špatně :o)))) Jsem ráda, že chodíš.

    OdpovědětVymazat
  4. Anna Norman - předchází Vaše pověst. Poprvé jsem se s Vámi setkala u Screbly. Velmi velmi Vás chválí - čistá precizní práce. Snad budu mít jednou tu čest a zastavit se v Paperu Amu. :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, to je nádhera!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Šárko já padám .........

    To je neskutečný !! jsi vážně neuvěřitelná !!! Je to dokonalý, čistý, přesný , prostě vy - maz - le - ný !!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Arvydzieło :)))) Dobrý den! Ze svých míst a pracovních míst je více a krásnější, ohromující, líbí se mi víc a víc :))) Zdravím a přeji Vám hezký den :)

    OdpovědětVymazat