středa 19. června 2013

KDYŽ SLAVÍ MUŽ

A ještě k tomu vlastní, je třeba se pochlapit či spíš, jak mne opravila veverka Hela - poscrapit.
Tak jsem se poscrapila. 
Ale byla to dřina. 
Pro neznámé lidi se tvoří lépe. 
Rodina mou práci zná a je největší kritik.
 Zejména manžel. 
Odjel s kamarády na ryby do Norska a měla jsem pocit, že mám spoustu času. 
Nakonec k nám huply záplavy a dodělávala jsem přáníčko den před manželovým návratem .o)


Jezdí na kole, lyžuje a slézá ferraty. 
Sáhla jsem po ferratách.
Základ je perleťový karton a hlavní vzor je vytržený list z horolezeckého kalendáře s motivem ledovců.


Vector s horolezeckou tématikou, pár fotek, samolepky a nová razítka od Aladine.


Číslice a písmenka jsem natřela lakem na nehty.
 Speciální acetonový parfém :o)


Taťka dostal voucher na Akademii grilování. 
Už tak to umí, ale po absolvování kursu bude prostě dokonalý!!!

A protože mám všechny kluky v červnu  přidávám foto nejmenšího.
Vzhledově se dortík paní cukrářce moc nepovedl, ale chuťově byl výborný :o)


Krásný tropický den.
SARRA

3 komentáře:

  1. Krásné přání, moc se ti povedlo. Je takové "čisté", víš co tím myslím. Je poznat autorka.
    Ten scrap se nám dostává pod kůži, co?

    OdpovědětVymazat
  2. Jo a dobrá úprava písně :D, jsem se zasmála. A lak na nehty na písmenka používám také. Tuhle měli v lékárně malé lahvičky neonových barev asi za 15,-Kč, tak jsem si dva koupila. Prodavačka tak na mne koukala, jak se tam hrabu. Zná mě a ví, že si nehty nelakuji, protože ani nesmím. Tak jsem jí řekla, že hledám barvu, kterou ještě nemám a že tím barvím kartonová písmenka. Ta byla na mrtvici.

    OdpovědětVymazat
  3. Helo moc děkuji. To mne moc těší, že je už znát rukopis. Občas se mi už také podaří tipnout autorky. Laky na nehty jsem odposlouchala v Satalicích a hned se to hodilo.
    PS: Písnička prošla s komentářem .o) Naštěstí má manžel smysl pro humor .o))))

    OdpovědětVymazat