čtvrtek 6. června 2013

OPĚT TROCHU SCRAPOVÁNÍ - ZLATÍČKO ŠIMONEK

........zjišťuji, že moje malé lidičky scrapuji nejraději. Mám hotové i další stránky, ale dnes zimní Šimonek.
Fotky jsou z návštěvy u kamarádky, když byl ještě baculík poléhavý. Z klasického alba nějak vyčuhovaly. Šup s nimi na scrapařský stůl!!!


Při zdravotní návštěvě Liberce jsem objevila kouzelný krámek. Strávila bych tam celý den, ale to bych se domů musela vrátit vlakem :o) Nakoupila jsem si spoustu papírů a jeden z nich hned využila.
Nejsem na zaznamenávání značek, takže jen mohu říci krásná písmenkovozvířátková boy sada.


Byla jsem natěšena použít výseky od KETY a tahle stránka si o ně přímo říkala.
Mohla jsem sáhnout i do nových mimisamolepek - medvídek na sáňkách a prádélko na šňůře.


Už je zařazena do alba. Na vložení čekají "bibionské" 
Jakmile nafotím, budou tu. Ať také poznáte má další sluníčka.

Dnes už dobrou noc a krásné sny.


Sára
r

Žádné komentáře:

Okomentovat