čtvrtek 6. června 2013

SVATEBNÍ GRATULACE


Hned mne napadlo - pro někoho kondolence :o) . 
Promiňte, ale musela jsem to napsat, dralo se to ven!!! 
Dost černého humoru, svatba je přece krása a vstup do nového života. A jelikož je v tomto období růžový pohled na svět, budu se téhle barvičky držet. :o)

Ženil se manželův kolega. 
Dostali jsme oznámení v podobě koláže z fotek. 
Původně jsem si říkala, že by nebylo špatné použít ho na svatební přání. 
Musela bych jim trochu sestříhat končetiny, různě deformovat, takže jsem amputované přání nakonec zavrhla.

Tedy růžová!!!


Koupila jsem si krásné nevěstí razítko od STAMPING BELLA. Nevěstinka je prostě půvabná. Škoda, že nebyl i odpovídající ženich.


Opět jsem sáhla po bÍlém perleťovém kartonu a růžovém perleťovém papíře.
Zkombinovala jsem dva různé výseky kytiček, jako střed dolepila půlperličku a je vyzdobeno.
Jednoduše, lehce.


" Každý jsme anděl s jedním křídlem.....
Abychom mohli vzlétnout, musíme se obejmout."


Pár písmenek dovnitř, převázat puntíky /ty zbožňuji/ a můžeme pomalu vkládat do obálky.


Na puntíky jsem navlékla cedulku " Jste svoji". 
Jen jsem obměnila motto z oznámení " Jsme svoji".
Obálka je od GRANDPAPÍR. 
Ze stejného papíru jako je použit na přání.

Nezbývá než popřát:
DLOUHÝ SPOLEČNÝ LET ŽIVOTEM.
SARRA






1 komentář:

  1. Decentní, jemné a ačkoli růžovou bytostně nesnáším, opravdu moc se mi přáníčko líbí! Určitě bude vynikat mezi těmi ostatními kupovanými přáníčky! ;-)

    OdpovědětVymazat