pondělí 17. června 2013

ZA DEVATERO HORAMI, ZA DEVATERO ŘEKAMI

Bylo jedno království a to se jmenovalo MANŽELSTVÍ. 
Král a  paní Královna toho království se moc těšili, až se jim narodí miminko. 
A protože si moc přáli chlapečka, postavili mu krásný modrý hrad, aby každý už z dálky viděl, že tam bydlí malý princ. 
Král se pak stane TATÍNKEM, Královna MAMINKOU  království RODINOU.......

Tak nějak začínají všechny životní pohádky. 
Jen nebydlíme v zámcích a hradech ...i když...
Bydlení je vlastně takový náš hrad.
Ten pohádkový jsem zkusila proměnit v dárkovou krabičku k radosti opravdového malého prince.


Nejdříve nákres a šablona - prostě rýsování a měření. 
Nejvíce práce dalo cimbuří a vymyslet okna a bránu, abych nemusela stříhat a vše vypadalo čistě.
 Podařilo se díky oválný šablonám na Big Shotu.


Okna a brána jsou nalepeny navrch.
 Šla by udělat i otvírací.
 Ale hlavní budova je dárková krabička a nechtěla jsem, ať je na dáreček vidět. :o)


Základní materiál - světle tyrkysový modrý a čokoládově hnědý karton / 280g/ a polep designový papír s glitry ve stejných tónech.



Výška hradu bez vlaječek - cca 33 cm , šíře - cca 33 cm a hloubka - cca 11 cm.
Vlaječky mne zlobí, párátka trochu tancují, i když jsou přilepena.



Víčko krabice sejmete se všemi třemi věžičkami. 
Naprosto jednoduchá manipulace.



A ještě pro představu velikosti jedno foto s Šimonkem.


Už mám v hlavě holčičí a také přání. 
Jen mi to teď nejde tak rychle. 
Znáte to, stále dokola - budujeme, zahrada a ještě si chceme také užívat :o)

Krásný slunečný den - u nás dnes 30°C ve stínu!!!
SARRA

3 komentáře:

  1. Pane jo... máš opravdu móc šikovné ručičky!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem si sedla na pr... na sedinku. No to je něco!!!!!!! Kam ty na ty nápady chodíš? Je úžasný, krásný, nádherný.............

    OdpovědětVymazat
  3. Díky milé kolegyňky tvořilky :o)

    Helo, opět inspirace z netu. Řekla jsem si, že na tom nic nemůže být a prostě hrad vyrobím. Odpadkový koš nepřicházel v úvahu. Na výrobě krabiček opravdu nic není. A vždyť to znáš. Sama už Jsi nejednu zkusila :o))))

    OdpovědětVymazat