pátek 12. července 2013

BABY,BABY, BABY, BABY

Hned 4 x. Dobrovolně se přiznávám je to lift jak vyšitý.
 Ale víte jak to je, když dva dělají totéž, není to vždy totéž. Nemíváme stejné papíry, razítka, pomůcky....upravujeme k obrazu sobě vlastnímu.
Co do rozměrů bývám megalomanská.
 Jinak tomu není ani dnes .o)

Nejprve krásná předloha
Rozkošná přání, že?
Trošku autorce závidím ty velké šablony písmen. 
Budu muset pošetřit.


A moje:


Přišly mi nové kartony od Grandpapíru - lesklé, pevné.
 Hned jsem je vyzkoušela jako základ přání i následně na obálku.
Potištěné čtvrtky jsou opět z kolekce MetYou. 
Mám už tu stejnou druhou, protože je prostě krásná.



Šablony mých písmenek jsou nepatrné, proto jsem raději volila tisk.
A konečně jsem mohla použít razítko mimi bačkůrek, které víc jak rok leželo v zapomenutí!
Dobarvila jsem pastelkami a na mašličku vlepila nádherné krystalky od firmy Preciosa.
Lesk jsem nedokázala patřičně zachytit.



Velká gratulace k narození...
Tentokrát bez veršů a citátů.
Větší prostor pro vlastní myšlenky a pocity.





Jednoduchou obálku zdobí sladké Polka dot mašličky a poslední razítko bačkorek.
Najednou jsem si uvědomila, že poslední období mám růžové a modré. Po scrapzrazu v Liberci se budu muset barevně zamyslet .o)



Krásné sobotní dopoledne.
SARRA





3 komentáře: