středa 24. července 2013

BLAHOPŘEJI KE SVATBĚ 

Mám štěstí na milé zákaznice a Monika je srdcová .o))). 
Pravidelné návštěvnice si možná vzpomenou na růžovozelenou svatební kolekci. 
Budu se opakovat, byla to báječná práce. 
Blahopřání k svatbě je v každém případě na místě, ačkoli se známe jen písemnou cestou .o).

Nejprve jsem chtěla sáhnout po tulipánech, ale nakonec jsem jen dodržela barvy - jasně zelenou a fuchsiovou.


Při brouzdání po netu objevuji spoustu krásných věcí, které ukládám. Páni, ještěže nejsou 3D, museli bychom přistavět .o)))). 
I zelené snové svatební šaty jsou z pc sbírky. 
Jak dělané pro mou představu. 
V reálu by byly nádherné - trochu ala Blanka Matragi.


Vytištěný obrázek jsem jen přizdobila glitrovým růžovým lepidlem a kamínky na vlečce ve stejné barvě.
Chtěla jsem jednoduché lehké přání a myslím, že se podařilo.


Text "Novomanželé Polákovi" je nalepen na růžovou čtvrtku a stužkou přání uzavírá na mašli.


Pana Shakespeara zbožňuji, nemohla jsem zvolit snad lépe.


Už jen podpis a závěrečný pohled před vložením do obálky.


Takže Všechno nejlepší!
SARRA

4 komentáře:

  1. Svatba bude teď v sobotu? To se žení přítelův bratr - a jestli neopadnou ta vedra, tak se možná neožení... :-D
    Jinak krása, skvěle se to hodí "do sady". Ty šaty jsou naprosto úžasné a zakomponování do přáníčka se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šatičky mám i v dalších barvách. Jsem takový syslík!!!
      Svatba je v sobotu a budete mít krásné počasí. Už se těším na svatební stránku!!!

      Vymazat
  2. Nádherné Sáro, jsi prostě profík:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, děkuji, ale mám se hodně co učit. Ráda bych ale jednou profík byla!!!

      Vymazat