sobota 13. července 2013

KDYŽ SLAVÍ HOLČIČÍ DVOJČÁTKA

Ještě jednou v růžové. Jak jinak, když jde o malé holčičky. 
Pro Markétku a Anetku jsem už tvořila k loňským narozeninám. 
Tehdy to byly srdíčkové krabičky.




Jejich maminka Lucie dbá na to, aby každé narozeniny dvojčátek byly nezapomenutelné. 
Letos pro ně vybrala kabelky a jsem velmi potěšena, že se opět obrátila na mne!!!
Inspirovala se klučičí taštičkou z mé "časné" tvorby.



A tady už růžové provedení. 
Když se podíváte pozorně, vymňoukla jsem pěkné "foupax". 
O víkendu si Šimonek hrál s Adélkou a mně tak zůstala v hlavě, že z Anetky byla Adélka i na taštičce. 
K oslavenkyním samozřejmě putovala opravená verze .o)


 Z razítek jsem sáhla po omlouvací holčičce od STAMPING BELLA. Vlastně to může být i gratulovací holčička. 
Začínala jsem s polštářky Chalk a konečně si objednala prvních pár od StázOn.
 Zkušené scrapařky se pousmějí :o). 
Také jsem zkusila poprvé fixy na vodní bázy - MEMENTO Dual Marker. Každá z vybarvovacích technik má své kouzlo, ale já mám nejraději obyčejné pastelky.


Vyseknutý oválek jsem ozdobila kvítky s růžovými půlperličkami. 
3D puntíkaté motýlkové samolepky dotvořily konečný vzhled. 
Málem bych zapomněla na mašličku. 
Trochu se nesměle choulí.


Ucha  raději lepím a ještě pojistím hřebíčky.



Jsem zvědavá, zda se tu u dvojčátek potkáme i příští rok.
Děkuji za Vaši milou návštěvu.
SARRA

1 komentář:

  1. Witaj, jaka piękna praca, jakie śliczne kolory, torcik, torebka, potrójne.Moc krasne/"

    OdpovědětVymazat