sobota 27. července 2013

 LIBERECKÉ LETNÍ ŠMUDLÁNÍ 2013 I. ...Šíma a já...

Šmudlání v tom nejlepším slova smyslu.
 Myslím, že jsem tento výraz slyšela poprvé od Irisky. 
Chytil se mne a už nepustil. 
Takže Liberecké letní šmudlání.
 Krásný týden, který neskutečně rychle utekl.
Dlouho jsem se rozmýšlela, zda se přihlásit. 
Šímovi jsou 3 roky a je to kluk. 
Ale Screblin optimismus a zvědavost na kolegyňky, které jsem dosud znala pouze virtuálně, byla silnější.
A nemohla jsem ten týden strávit lépe /rodina mi to odpustí :o)/

Kdo by tomuto složení odolal, že?


Vzpomínek a fotek je spousta. 
Nechci Vás unavit jedním dlouhým příspěvkem. 
Pěkně  Vám to nakouskuji. 
Začnu Šímou.
 Neberte to egoisticky. 
Lépe pak bude jasno, že můj tvořivý týden byl poněkud jiný než ostatních žen scrapařek. :o)

Šíma je prostě Šíma. / Viď Marcelko, malý nebo velký, Šíma je prostě Šíma :o) /.
 Zkušené maminky mi dají za pravdu, že to občas chce velkou dávku trpělivosti a někdy i ten pleskanec přes zadeček musí být.
 Synkova představa dovolené se naprosto lišila od té mé. 
Nezabrala ani báječná babička hlídačka Iva ani půvabná slečna Verunka /Irisčina dcera/. 
Jedno jediné dopoledne strávil Šimonek se všemi dětmi pohromadě a já mohla vyrobit " Vzorkovníček".


Musela jsem si v hlavě poskládat priority. 
Hrát si se Šímou a dětmi a přitom sosat skvělou atmosféru stejně naladěných ženušek a doma zůročit pohlcené nebo být hysterická neurotická matka s ubrečeným dítětem pod stolem?
Zkrátka maminka si hrála a byla Šímovi po ruce a byla to výhra!
Vyspala jsem se, odpočinula, popovídla, vyhrála si, nasmála, nemusela prát, vařit, uklízet, žehlit....prostě nádhera.

Šíma byl nejšťastnější třeba jako dřevorubec!



Nebo v prachu cest, k čemu je třeba pískoviště?


 Já věděla proč sebou táhnu malou hračkárnu .o)))


Pískoviště také bylo a nakonec i hřiště. 
Dalo trochu hledání, ale dorazili jsme. 
Trochu jsem holky povozila po Vratislavicích .o)))



Nakonec jsem si přece jen i já zatvořila v kruhu spoluscrapařek. Taťka byl tak hodný a v pátek odpoledne si pro Šimonka přijel a mne čekalo 1 a půl dne papírového užívání!!!

Chci poděkovat všem zúčastněným za trpělivost a přimhouřené oči, když synek předváděl svou chlapskou náturu. :o)

Nashledanou u dalšího povídání a tentokrát už o tvoření.
SARRA

PS: Děkuji Irisce a Sreble za možnost použití fotek.
 Bez nich by tu byla jen a jen písmenka.

Žádné komentáře:

Okomentovat