úterý 30. července 2013

   LIBERECKÉ ŠMUDLÁNÍ IV.  

 ...s Kakou...

Hned na začátku dnešního psaní podotýkám, že tohle vzdávám. 
Už jako dítěti mi modelování nešlo a co jsem nevytvořila vykrajovátkem, nebylo k poznání. 
A vydrželo mi to dodnes. 
Když osud naděloval modelovací ruce, stála Kakou v prvních řadách a my byly rády, že nám ze svého umění trochu poodhalila a některé z nás i naučila. :o)

Takhle to vypadá, když se umí!!!


Výrobky z Fima a Cernitu znám z obchůdků z Fléru. 
Originální šperky, dárkové lžičky na míru, dekorační figurky...
Lžičky jsme si mohly osobně vyzkoušet. 
Teda kolegyňky, já si opět hrála. 
Ale přece jen se mi na chvíli podařilo a vyzkoušela jsem si jaké to je mít Fimo v rukou .o)

Spokojený úsměv na tváři Kakou a šup se lžičkami do trouby. 
Teď mne napadlo - pečení je radost, Hera je pečení! 
Hera by se divila!


Pokochejte se zblízka. 
První várka osahávací, další - druhý level - omotávané lžičky s figurkami zvířátek.


Jak vidíte, pracuje se na kachlích a v rukavicích. 
Tady by šmudlání bylo nežádoucí, respektive ušmudlání. 
Na další jsme použily vykrajovátka a tvarové formičky. 
Malinko to přimomnělo Vánoce a pečení cukroví. 
Po vykrojení jsme dobarvily pudrovými prášky. 
Výrobky z černé hmoty mají nádech patiny a vypadají kovově. 
Ty neměly prostě chybu.


Nejoblíbenější forma - zipy, zámky, klíče. 
Poslední dva jsou na scrap jak dělané. 
Oči vyznavaček vintage stylu jen zářily.


Posledním fimo dílkem byly rámečky na rodinnou kroniku. 
Jája /Jajamal/ byla za rámovací hvězdu.
 No není to nádhera?! 
Rámeček jako by vyšel z rukou uměleckého rytce nebo kováře.


A na závěr lahůdka v podobě motorkářské návštěvy.
 Muži a žena na silných strojích přijeli pozdravit naši Bonďu. 
Kdo by nechtěl zapózovat?




Kásné ráno a opět zítra .o)
SARRA

Žádné komentáře:

Okomentovat