sobota 27. července 2013

  TRIFOLD PŘÁNÍ 

 ...růžové baby...

Šimonek po celodenním rochňání v bazénu usnul, manžel šel s kamarády uhasit tropickou žízeň a pro mne tak nastala večerní siesta  s mým věrným přítelem - noťasem .o). 
Vypadá to, že dnes ještě stihnu jeden příspěvek. 
Tak honem, co kdyby se potomek vzbudil.
V cardmakingovém klubu byla opět vyhlášena soutěž ve výrobě přání. Tentokrát mi byla šita přímo na míru - Trifold přání. 
Byla to jediná podmínka a Vy, které mne už trochu znáte, jistě víte, kterým směrem se mé myšlenky ubíraly. 
Samozřejmě - baby miminkovské a holčičky dostaly přednost.


Princip spočívá v prořezech  a přehybech, čímž přání získá na plastičnosti a zajímavosti.
 Některé povystrčíte dopředu, některé "utopíte".


Jednotlivé dílky polepíte a ozdobíte jak je Vám blízké. 
Růžové potištěné čtvrtky, výseky, mašličky a knoflíčky.
 To byla má volba. 
Body jsou vystříhaná. 
Bohužel zatím se mi nedostává vyřezávací šablony, ideálně v několika velikostech. .o)


 Trochu jiný pohled.


A ještě jeden.
 Tak to máme zepředu, zezadu, shora, zdola, naležato, nastojato / i když je po 22.hodině stále je řeč o výrobě přání .o))) /


No a jsme na konci.
Malinko se pochlubím, soutěž jsem vyhrála a získala výhru v podobě věciček na další papírové tvoření. 
Jak mé srdce zaplesalo. 
Díky Zdeňko.
No a teď jsem dostala já ten čestný úkol zadat téma další soutěže. První mne napadla květina. 
Takže květinové přání, jediná podmínka.
 Je na ženuškách tvořilkách, zda přání vyšijí, poskládají, namalují, nalepí z knoflíků...fantazie bez hranic. 
Moc se těším a o příspěvky se s Vámi podělím.

Hezký sobotní večer
SARRA

2 komentáře:

  1. Krásné přání, opravdu ti tyhle "baby věcičky" moc pěkně jdou! Ještě jednou gratuluji k vítězství v soutěži.
    Martina (Sedma)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Martino, mimika jsou mým osudem .o)

      Vymazat