pondělí 8. července 2013

TY MÁŠ KUKADLA, JAK ZRCADLA

Velká, po mamince. 
Jen už nejsou borůvková, ale zelená, kočičí. 
Opět byla chvíle si zascrapovat a já měla velkou potřebu udělat baby růžovou stránku. 
Dokonce jsem prvně zkusila sketch. 
Myslela jsem, že je jednodušší opisovat, ale opak je pravdou.
A zase kytičky, tedy kytička.


Jelikož staré fotečky nemám v PC, musím je vždy vyfotit v albu a vytisknout. 
Na kvalitě je to trochu znát.
Tyhle sou z období, kdy jsme s manželem začínali a v kuchyni jsme měli jen linoleum, obklady a starý stůl. 
Poslušně jsme čekali ve frontě, až na nás vyjde pořadník kuchyní.
Krásné období.


Opět potištěná čtvrtka a kytinková.
Na fotkách Doubinka pase hříbátka na tom našem starém stole. 
Večer jsme ji tam koupávali. 
Starší kolegyňky si určitě vzpomenou na zavazovací bavlněné košilky na ramínko a žehlení stále dokola. 
I modrá kačenková deka je archivní. 
Tuším, že bylo možno sehnat ještě růžovou.


Zbožňuji samolepky od ECHO PARK. 
Potkáváte je na všech mých stránkách. Tady jsem pověsila prádélko.


Prvotně byla stránka bez knoflíčků, ale něco jako by chybělo. Ještěže je kam sáhnout. .o)


Zamáčkla jsem slzy vzpomínek a hurá zpět do reality. 
Scrapsraz v Liberci se blíží a já mám spoustu restů.
SARRA

5 komentářů:

  1. Sketch se mi líbí, s dovolením jsem si ho uložila, mohl by se hodit, až zas nebudu vědět... ;-) A moc se mi líbí tvoje stránka, jak sis sketch trochu upravila, to já dělám často, že mám sketch jen jako inspiraci na ten základ, ale zdobení už dělám po svém. Obdivuji, jak máš skloubené nápisy v angličtině a češtině, přijde mi to takové nenásilné a parádně se to k sobě hodí. Já používám anglické nápisy jen k fotkám z anglicky mluvících zemí, jinak to mám jak pěst na oko... :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko moc hezká stránka !! vybrala jsi nádherný jemný sketcha moc se ti povedl zrealizovat:-)

    Jo bývaly to jiné časy - my měli první stůl ze špulky od kabelů, fusak jsme si šila sama a košilky - to byl boj ! pořád vyhrnuté. Když se objevila bodýčka - byl to malý zázrak :-))My ještě měli i plenky Boby - klučičí a holčičí :-)) ty pak taky někdo vytuneloval :-))
    Do Liberce už se moc těším, seznam věcí stále narůstá, jsem zvědavá kam to všechno dám :-)) navíc to vypadá na ochlazení, takže navíc ještě pláštěnky a holinky :-))))

    OdpovědětVymazat
  3. Milka : Díky. Bohužel až na děti je naše rodina anglicky negramotná. Díky "papírkování" nějaké výrazy pochytím a v oboru si už celkem i domyslím. Proto ty české a anglické texty, hlavně pro babičky .o))))Hluboce se stydím, ale jazyk už teď opravdu nestíhám. Ráda bych se naučila pracovat Adobe Illustratorem a se Silhouette. Snad až malý půjde do školky. Proto klobouk dolů, kolik toho stíháš.

    OdpovědětVymazat
  4. Screbla: Markétko, díky .o)To byly roky,viď!!Jste lepší my ještě Boby plenky neznáme. Látkové, látkové i do třetice látkové....

    Začínám mít cestovní horečku. Dnes kluci mají chlapský den a já začnu pomalu balit. Ještěže mám auto....

    OdpovědětVymazat