čtvrtek 15. srpna 2013

DÁRKOVÉ BALENÍ PRO EVULI 

...2 v 1...

Sice po termínu, ale my to tak nějak s tou mojí nejmladší sourozenkyní máme. 
Nicméně je už na cestě.
Ještě jsem neprozradila co. 
Jen naznačím, černé krajkové dámské.... :o)
Opět myšlenka bleskla hlavou a nápad se realizoval.
 Sice malinko pozměněn, vzhledem k velikosti dárku, ale dopadl.

Evuška si tak trochu vyletěla na dovolenou do USA. 
A jako správná žena si musela "zašopovat" v americkém stylu. 
No a námět byl hned tu. 
A jelikož se mi zdá, že se na nás ode všad hrnou šedé, posmutnělé zprávy, jen růžová to může být...tydydudu, tydydudu, tap tap...
Na svět se přece tak krásně dívá přes růžové brýle.


Přání je velikosti formátu A4 naležato. 
Růžový karton /285g/. 
Pozadí New Yorku jsem tiskla na perleťový papír v kvalitě foto. 
Tisk je pak jakoby zastřený. 
"Shopaholička" s růžovými brýlemi - vectorový obrázek na bílé čtvrtce. 
Motto  "La vie en rose" / život v růžovém, růžový život.../ je název písně Edith Piaf. 
Ten tam prostě patří. 
PRETTY WOMAN jsou výseky z písmenkové šablony z obchodu Pretty papers.
Jak to krásně ladí, krásná žena, krásné papíry...


Nahlédněte dovnitř. 
Někde jsem četla, podle nejnovějších průzkumů, že růžové brýle odolají i nejtvrdšímu nárazu reality!!! 
Hurá, už nám stačí jen jedny. 
Prvně jsem použila svou jedinou washi pásku. 
Nějak se začít musí, že?


A teď ta vychytávka.
 Na poslední stranu jsem vyrobila a přilepila dvě nákupní minitaštičky.
 Mám z toho radost, že se povedlo. 
Tak snad bude radost i u sourozenkyně!!!



Krásný den, opět s letními teplotami. 
Huráááá!
SARRA


8 komentářů:

  1. krásný dárek.:) jistě udělá tolik radosti jako při výrobě.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobré ráno. Děkuji za milou návštěvu. Radost u tvorby je vždy veliká a těšení se, co obdarovaný řekne....však víš. :o)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Dobré ráno Ajko. Bez Tvých písmenek bych už byla nervózní, jestli je vše OK. :o)

      Vymazat
  3. Ahoj Šári, tady Jana (z Chomutova a jinak letos poprvé v Liberci :-) )
    Konečně jsem tě objevila :-D zkoušela jsem to ne Fleru, ale nějak jsem nebyla pořád úspěšná.
    Jdu se pokochat Tvými výtvory.
    Zatím pa pa a opatruj se. Janča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoooj Jani, na Fléru mne najdeš pod nickem Aidin, ale tam jsou jenom výrobky. Tady se i rozpovídávám. Pojedeš s námi do Liberce na víkend v říjnu? Letní patra byla skvělá, ráda bych zopakovala.Kontakt na mne, kdyby něco sarnov@centrum.cz...
      Hezké tvořivé dny, Šárka

      Vymazat
  4. Tedy Šárko, to je nádherné přání!!! Dokonalost sama a ty barvičky :-O, super!!!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Hani děkuji. Tvé uznání je jako vyznamenání!!!

    OdpovědětVymazat