středa 28. srpna 2013

DRUHÁ SVATEBNÍ KOLEKCE 

...damašková elegance...

Chvíli ji už mám hotovou, ale víte jak to je. 
Někdy není čas vyjít s horkou novinkou na světlo světa.
Po rozverné kolekci s motivem kola má duše zatoužila po eleganci a jakémsi zklidnění. 
Mezi letošní svatební trendy patří paví pera. 
Paví pero je krása sama o sobě a pro danou věc jako stvořené. 
A jelikož mám v zásobě krásný perleťový karton v barvě malachitové zeleně, hledala jsem až našla to správné "oko".
 K pavímu peru se skvěle hodí damaškový vzor. 
Obojí voní po dálkách pohádkového Orientu. 
Základní kámen byl tedy ploložen. 
Teď jen sednout k PC a hrát si s písmenky, slůvky a obrázky. Mimochodem, velmi mne to baví!

Opět jsem začala oznámením.
 Tentokrát určeným pro hosty, kteří se zúčastní obřadu i sváteční tabule. 
Dovnitř je vložena odpovědní kartička /R.S.V.P./. 
Lze samozřejmě vytvořit ve stejném designu i jednoduchou kartu či pozvánku ke svatebnímu stolu.


Detail pavích per s kamínky.


R.S.V.P.


Zabaleno, převázáno...
Damaškový vzor je tisk, který se bude opakovat na dalších výrobcích.


Ke slavnostní tabuli patří slavnostní menu. 
Vytvořila jsem velké, které se může umístit do středu menších stolů. Lze vytvořit i malého formátu, které pak položíte na každý prostřený talíř. 
V obou případech Vám poslouží jako nevšední dekorace.



K dekorování židlí pro VIP svatební hosty /rodiče, svědky.../ můžete mimo jiné použít i rezervační cedule.
 Vypadají báječně při zahradních obřadech i v obřadních síních.
Tento typ uchytíte širokou taftovou stuhou úvazem na mašli.





Velmi hezká novinka, která k nám dorazila ze zahraničí - svatební strom lásky.



Ptáčkové symbolizují novomanžele, kteří hledí na společnou budoucnost .o)
Strom můžete zavěsit na vhodné místo nebo jen položit na stůl.



Na siluetu stromu doplní svatební hosté lístky v podobě otisků svých prstů namočených v razítkovacích polštářcích.
 Mohou do nich vepsat i svá jména nebo monogramy. 
Další variantou jsou jen vepsaná jména či nelepené lístky, květy, srdíčka...



Ze svatebního dne se nashromáždí spousta fotografií. 
Řekla jsem si, že i ty si zaslouží rámeček ve stejném kabátku. Hnedle jsem ho ozkoušela na svatební fotografii mých rodičů.
Co říkáte, rámeček jim sluší.




U fotek zůstaneme. 
Novomanželé budou chtít darovat svým blízkým fotografie z jejich velkého dne.
 Skvěle poslouží jednoduché kapsové album. prostě jen fotky vložíte a páskem se jmény uzavřete.




Nezapomněla jsem ani na disky CD/DVD. 
Do kapsy na jedné straně vložíte disk, na druhé pak fotografii či děkovnou kartu.
 Netradičně pak poděkujte svým blízkým, že byli na blízku v jednom z nejdůležitějších dnů Vašeho života.




A teď mi už zbývá jen Vám popřát krásný večer.
SARRA

12 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji .o) Chystám další - pro romantické dušičky. :o)

      Vymazat
  2. Tohle je přesně podle mého gusta, nádherná kolekce...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těší mne, že jsem se Ti trefila do noty. Te´d víš, kam se obrátit, až u tebe budou zvonit svatební zvony :o)

      Vymazat
  3. Krásné, úžasné, dokonalé!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Irenko, co takhle stříbrná svatba nebo je dříve perlová? Tak teď nevím.

      Vymazat
  4. Damašková elegance je prostě nádherná!
    Moc se ti povedla.
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Martino, moc děkuji. Známe se? Ráda bych.

      Vymazat
    2. Určitě. Jednou dokonce osobně. Já jsem Sedma. :-)
      Máš nádherná dílka a můj velký obdiv.

      Vymazat
    3. Jééé, já mám sklerózu!!! Jednou jsme si to už vysvětlovali.:o))))) Omlouvám se. Těší mne, že se Ti má práce líbí. Časem plánuji blog zaměřený jen na svatební tiskoviny.

      Vymazat