pondělí 5. srpna 2013

KDYŽ SLAVÍ DĚDA  

...pánské přání...

Tentokrát to byla opravdu rychlovka. 
Nakonec ty bývají nejlepší. 
Nic jsem nevymýšlela a vybrala jeden hodně oblíbený efekt. 
Ještě jsem ho nezkusila a tak byla vhodná příležitost.

Na květnové "Kreativitě" jsem u stánku Aladine nakoupila pozaďová razítka. 
K pánům strojky času samozřejmě patří a tak bylo rychle vybráno. Temně olivové razítko Stázon byla jasná volba.
Na libereckém srazu jsem u Didi utratila s potěšením spoustu peněz - větvičkové silikonové razítko a krásné scrapčtvrtky v odstínech hnědé. 
Hlavně ta čokoládová je prostě k nakousnutí.
Knoflíček je pozůstatek galanterního obchůdku a sedl jako ulitý.


Kartónové výseky od Kety jsou bezkonkurenční - pro mne. 
Písmenka mám čím dál raději!!!
Nápis byl tedy hotov raz dva, no možná i tři .o)


Jako mota vkládám většinou první myšlenky, které mi proběhnou hlavou.
"Čas letí jako bláznivý....."
A věnování za nás všechny.
Mimochodem, zkusili Jste někdy tisknout bílé písmo. 
Nějak nemůžu přijít na to jak. 
Tolik jsem chtěla tisknout bíle na čokoládovou čtvrtku.
 Určitě je to jednoduché, jen v tu chvíli mi to nešlo. 
Tedy náhradní varianta.


Převázáno mnou nepostradatelným jutovým provázkem a šlo se gratulovat!!!


Nebojme se pánských karet, jde to jako ostatní. .o)
Děkuji za chvilky strávené s mými písmenky.
SARRA

3 komentáře:

  1. Krásné přáníčko, ten motiv čtyř čtverců se mi moc líbí - kdysi jsem si takhle nastříhala papíry na stránku a nakonec je nepoužila, budu je muset zase dohledat, vypadá to suprově.
    Jo a tisknotu bíle nejde, technologie míchání barev v tiskáně to neumožňuje. Jde to obejít, takže se dá docílit efektu bílého písma na barevném pozadí. Není to ono, ale kdybys chtěla, ráda vysvětlím... ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem nakonec byla přehnaně aktivní a vyrobila jsem návod jak na to... ;-)

      Vymazat
  2. Ještě jednou děkuji za přehnanou aktivitu!!! :o)
    Také jsem byla překvapena jak čtverečky vypadjí dobře. Omlouvám se za samochválu. :o)

    OdpovědětVymazat